ПриватБанк не повернув гроші клієнту за скасовану транзакцію - коментар фінустанови

Читать на русском

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта

Читать на русском
ПриватБанк
ПриватБанк списав кошти з рахунку клієнта при оплаті на заправці, але послугу він не отримав

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта

Клієнт ПриватБанку вирішив розрахуватися за паливо на заправці. Він здійснив оплату в розмірі 970 гривень. Гроші списали, але послугу чоловік не отримав. Проблема в тому, що фінустанова бачить кошти й вони в "резерві", але їх не повертають.

Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". За його словами, в ПриватБанку називають термін у 120 днів для повернення коштів. 

"15 листопада 2023 року о 10:41 було здійснено оплату в розмірі 970 гривень за паливо на заправці "UPG", гроші списалися, заправка не пішла. Після дзвінка на гарячу лінію компанії "UPG" вони подали запит на повернення коштів у платіжну систему, через яку було здійснено платіж. Проблема в тому, що ПриватБанк бачить кошти і вони в "резерві", але мені їх не повертають і назвали терміни в 120 днів, а може й більше. Після того додзвонився до оператора і залишив заявку, в якій сказано, що в період 11 днів кошти мають повернутися. Сьогодні 25.11.2023 і коштів все ще немає, знаючи ПриватБанк — вони й не надійдуть після цих 11 днів. Крайній термін — 27 листопада 2023 року", - вказав клієнт.

Він акцентує, що співробітники обох компаній не компетентні. За його словами, кожен оператор як ПриватБанку, так і "UPG" називав різні дати, час і причини, через які виник цей збій.

"Зачекайте 5 хвилин, 15 хвилин, 45 хвилин, 3 години, 3 дні, до 11 днів, а в результаті сказали, що повернення моїх грошей може тривати більше ніж 120 днів, і це в період війни, коли кожна гривня на рахунку. Паливо не одержав, гроші забрали, а повертати не хочуть, сервіс. Повторюся, надійшло повідомлення в "Приват24" з посиланням на заявку, в якій сказано, що кошти мають повернути протягом 11 днів з моменту подання заявки", - додав клієнт. 

Реакція ПриватБанку на ситуацію

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там зазначили, що коли здійснюється оплата карткою, за кадром відбувається безліч операцій:

  • Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайр (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
  • Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
  • Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але у зворотному порядку. У підсумку клієнт побачить результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також додатково інформують про це в додатку Privat24.
  • Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайр. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції.

"Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана. У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів", - додали в ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.