У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта
Клієнт ПриватБанку вирішив розрахуватися за паливо на заправці. Він здійснив оплату в розмірі 970 гривень. Гроші списали, але послугу чоловік не отримав. Проблема в тому, що фінустанова бачить кошти й вони в "резерві", але їх не повертають.
Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". За його словами, в ПриватБанку називають термін у 120 днів для повернення коштів.
"15 листопада 2023 року о 10:41 було здійснено оплату в розмірі 970 гривень за паливо на заправці "UPG", гроші списалися, заправка не пішла. Після дзвінка на гарячу лінію компанії "UPG" вони подали запит на повернення коштів у платіжну систему, через яку було здійснено платіж. Проблема в тому, що ПриватБанк бачить кошти і вони в "резерві", але мені їх не повертають і назвали терміни в 120 днів, а може й більше. Після того додзвонився до оператора і залишив заявку, в якій сказано, що в період 11 днів кошти мають повернутися. Сьогодні 25.11.2023 і коштів все ще немає, знаючи ПриватБанк — вони й не надійдуть після цих 11 днів. Крайній термін — 27 листопада 2023 року", - вказав клієнт.
Він акцентує, що співробітники обох компаній не компетентні. За його словами, кожен оператор як ПриватБанку, так і "UPG" називав різні дати, час і причини, через які виник цей збій.
"Зачекайте 5 хвилин, 15 хвилин, 45 хвилин, 3 години, 3 дні, до 11 днів, а в результаті сказали, що повернення моїх грошей може тривати більше ніж 120 днів, і це в період війни, коли кожна гривня на рахунку. Паливо не одержав, гроші забрали, а повертати не хочуть, сервіс. Повторюся, надійшло повідомлення в "Приват24" з посиланням на заявку, в якій сказано, що кошти мають повернути протягом 11 днів з моменту подання заявки", - додав клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там зазначили, що коли здійснюється оплата карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
"Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана. У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів", - додали в ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.