Жінка одразу зателефонувала до банку з вимогою заблокувати кошти, але це одразу не виконали
У жінки з картки в ПриватБанку переказали на інші рахунки 37 тисяч гривень. Це відбулося після викрадення її телефону. У фінустанові запевняють, що операції здійснили у додатку "Приват24" з правильним введенням пароля.
Як наголошується у рішенні Орджонікідзевського районного суду Запоріжжя, у жінки таємно викрали телефон і через додаток "Приват24" збільшили кредитний ліміт до 50 тисяч гривень. Також на інші рахунки переказали 37 тисяч гривень. Вона зателефонувала на гарячу лінію АТ КБ "ПриватБанк" для блокування коштів. Проте цього одразу не зробили і кошти їй не повернули.
"Банківські операції здійснено за допомогою правильно веденому паролю у додатку "Приват24" на фінансовому телефоні, тому відповідальність за завдану клієнтові шкоду банк не несе, бо вважається, що всі транзакції вчинені самим клієнтом. Саме бездіяльність позивачки щодо захисту власних персональних даних й телефону, дало змогу третім особам отримати вільний доступ до карток "ПриватБанку", - вказали у фінустанові.
Позов жінки до акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" залишили без задоволення. Вона вимагала відновити залишок коштів на її рахунку.
"Суд дійшов висновку, що з наявних доказів, що містяться у матеріалах справи вбачається, що позивачкою не доведено і в належній формі не обґрунтовано її вимоги", - вказали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.