Чоловік вважає, що підключення послуг відбулось навіть без смс-коду, щоб Київстару легше було списувати кошти з абонентів
Чоловік випадково підключив пакет "Київстар ТБ Плюс", намагаючись закрити банер. Він одразу ж відключив послугу, але плата знялась за один день. Відповідний коментар клієнт залишив 2 квітня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, плата знялась за один день. Однак пакет "Київстар ТБ Плюс" був підключений випадково.
"Гнівний пост з приводу банера у "Київстар ТБ". Підключив батьку "Київстар ТБ". Людина літня (майже 72 роки), тому цілком зрозуміло, що розібратись з деякими сучасними технологіями і налаштуваннями буває важко і можна випадково не туди натиснути. От і натиснув, намагаючись закрити банер - і підключив випадково пакет "Київстар ТБ Плюс". Чому взагалі включили той банер? Чому банер не можна відключити в налаштуваннях? Чому підключення послуг відбувається навіть без смс-коду? Питання риторичне - щоб легше було списувати кошти з абонентів, адже навіть смс-коду для підтвердження не потрібно. Потім ці ж бабусі і дідусі йдуть до вас в магазини з проханням розібратись, чому списуються такі суми. Я, звісно ж, відразу після отримання смс про підключений пакет відключив його, оплата знялась за 1 день (поки що), а якщо це літня людина, яка може і не помітити цього? Дуже неприємно", - скаржиться чоловік.
У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що на банері є додаткове підтвердження, для уникнення випадкового підключення.
"Шкода, що у вас склалося негативне враження. На банері є додаткове підтвердження, для уникнення випадкового підключення", - заявили у Київстар.
Якщо ви абонент передплаченого зв’язку Київстар, плата зніматиметься щомісяця з мобільного рахунку — того ж числа, коли було знято попередню плату. Якщо на момент оплати у вас недостатньо коштів на рахунку, зніматиметься денна плата за послугу. Якщо ви контрактний абонент, плата зніматиметься щодня рівними частинами. Якщо у вас підключений Домашній Інтернет від Київстару чи ви абонент тарифів Все разом, плата за Київстар ТБ зніматиметься з особового рахунку 1-го числа місяця. Якщо ви абонент іншого мобільного оператора України, плата за пакет знімається щомісяця з карти, яку ви вказали при підключенні послуги, того ж числа, коли знімалась попередня плата. Якщо коштів на рахунку недостатньо, після двох неуспішних спроб списання послуга відключається.
Як відключити Київстар ТБ
Якщо ви платите за Київстар ТБ з мобільного рахунку, відключити можна через Мій Київстар за номером 477*760 або за запитом *700# (для абонентів Київстар). Якщо ж платите з банківської картки — відключити можна в розділі Пакети на сторінці tv.kyivstar.ua чи в додатку Київстар ТБ на зручному для вас девайсі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.