Чоловік помилково поповнив чужий рахунок «Київстар»: чи повернув суд гроші

Читать на русском

Чоловік оплачував «Домашній інтернет», проте помилився з номером рахунку

Читать на русском
Чоловік помилково поповнив чужий рахунок «Київстар»: чи повернув суд гроші
Гроші можна було повернути за добу

Чоловік оплачував «Домашній інтернет», проте помилився з номером рахунку

У січні 2014 року чоловік прийшов у магазин «Алло» у Дніпрі та хотів через касу поповнити рахунок «Домашнього Інтернету» від «Київстар». Проте замість свого особового рахунку перерахував 90 грн на чужий.

Майже через тиждень чоловік звернувся до «Київстар», щоб йому повернули гроші, які він помилково перерахував. Проте мобільний оператор відповів, що він не має повноважень знімати з одного рахунку та переводити на інший кошти, які через неуважність потрапили не туди. В компанії пояснили, що з моменту, як гроші опинилися на рахунку, вони вже належали іншому абоненту.  

Проте чоловік був пригнічений, але не зломлений. У березні 2014 року він ще раз звернувся до «Київстар», але цього разу вже з претензією. Він вважав, що компанія заволоділа його грошима та не хоче їх повертати. Через що він опинився без інтернету, тому що коштів на його рахунку не було.  

Справу не вдалося вирішити мирним шляхом, тому чоловік вирішив звернутися до суду. Він залучив до процесу не тільки «Київстар», а ще й магазин «Алло», в якому поповнював рахунок.

Що було у суді

Чоловік просив суд стягнути з «Київстар» помилково перераховані кошти. Проте мова йшла не про 90 грн, а з урахуванням часу, поки ці гроші були нібито у мобільного оператора, чоловік очікував отримати вже 540 грн. Крім цього моральні страждання він оцінив у 50 тис. грн, а ще розраховував на оплату праці свого представника у суді. Це ще 2 тис. 050 грн.

На це в «Київстар» відповіли, що вони не мали змоги повернути гроші, які потрапили на чужий рахунок. А ось представники «Алло» повідомили, що зарахуванням коштів займалася фірма «Глобал Мані». Компанія мала змогу повернути 90 грн, проте для цього чоловік мав звернутися до неї протягом однієї доби після того, як трапилася неприємність. Тоді б помилковий платіж скасували. Але коли час сплив, то зробити це вже було неможливо.

Суд встановив, що «Київстар» не винний у тому, що сталося. І тому у липні 2014 року суддя Індустріального районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду - ред.) вирішила, що мобільний оператор не мусить повертати гроші та компенсовувати збитки. 

За що клієнти критикують Київстар

На сайті відгуків про роботу українських сервісів, більшість користувачів оцінили роботу мобільного оператора “Київстар” як жахливу. Для того, щоб відключити домашній інтернет, Ксенія тиждень бігала до магазинів Київстар, телефонувала в службу підтримки, писала в чат служби підтримки в телеграм - і все без жодного результату. Відповідь була "чекайте рік і вам автоматично відключать домашній інтернет". Пройшло понад два роки та досі приходять смс і поступають набридливі дзвінки операторів з питаннями "чого це ви не користуєтеся послугами домашнього інтернету Київстар?" 

Несподіване підвищення тарифів

“Підіймають ціни на свої послуги зі старту просто як заманеться. У багатьох з нового року істотно мобільний зв'язок битиме по бюджету. Нічого не покращується, а ціни зростають, багато знайомих скаржаться, що переходитимуть на іншого оператора”, - пише Абонент.

“Сьогодні мовчки змінили мій тарифний план на 35 грн дорожче. Якщо телефонуєш у службу підтримки, то так само неможливо отримати відповідь оператора, зате робот після п'яти переходів і натискань на кнопки розповідає, що причиною цього подорожчання є необхідність закупівлі компанією Київстар генераторів у зв'язку з перебоями зі світлом. Отак компанія перекладає свої проблеми на плечі споживачів, у кого своїх проблем по вуха. Раніше хоч повідомляла заздалегідь, а тепер мовчки змінює тариф. Мій висновок, що з такою політикою компанії, з таким ставленням до клієнтів, споживачів послуг ставатиме все менше,” - пише Ксенія.

Інформатор розповідав, що «Київстар» заблокував номер жінки за спам. Проте вона наполягала, що це була переписка з друзями.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.