В “Київстар” прокоментували зростання цін і компенсацію за відсутність зв’язку

Читать на русском

В службі підтримки розповіли, як зміняться ціни на послуги, чи компенсують вартість і як полегшити роботу оператору під час вимкнення світла

Читать на русском
В “Київстар” прокоментували зростання цін і компенсацію за відсутність зв’язку
Мобільний оператор відповів на скарги абонентів

В службі підтримки розповіли, як зміняться ціни на послуги, чи компенсують вартість і як полегшити роботу оператору під час вимкнення світла

Користувачка мережі в соцмережі звернулась зі скаргою і пропозицією одночасно. Вона відзначила, що оплачує пакет послуг кожні 4 тижні, але через відсутність зв’язку і мобільного Інтернету  не може користуватись ними повноцінно. Абонентка пропонує запровадити знижку або частково оплату.

Служба підтримки надала свою відповідь. 

“Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини) компенсація не передбачена”, – зазначають в компанії. 

У відповідях на інші скарги “Київстар” розповів детальніше про витрати компанії, які збільшились через складну ситуацію в країні. Відтак, співробітники роблять 600-700 аварійних виїздів – об’їжджають базові станції, підключають їх до дизель-генераторів за можливістю, довозять паливо і усувають складнощі зі зв’язком. З початку обстрілів енергетичної інфраструктури кількість таких виїздів подвоїлась. Також компанія закуповує необхідне обладнання для безперебійного живлення і будує нові станції. Але ціни не підіймали. Тому для того, щоб забезпечувати зв’язок і надалі, “Київстар” перегляне ціни на послуги для абонентів, для яких умови не змінювались 2 і більше років.

“Разом зі зміною вартості ці клієнти отримають додаткові можливості для спілкування – Суперсили: 100 хвилин на інші мережі по Україні та за кордон, Київстар ТБ, бонуси для роумінгу та інші”, – пишуть в службі підтримки.

Як допомогти оператору відновити зв’язок

Принцип майже той самий, що і у відновленні електропостачання – не перенапружувати мережу. Як повідомляє “Київстар”, більшу частину обладнання мобільного зв’язку неможливо під’єднати до генераторів через санітарні умови, адже воно розташоване на дахах житлових будівель, освітлювальних опорах, мостових переходах. В таких випадках для живлення використовують акумуляторні батареї. Вони допомагають працювати пристроям до 5-6 годин без електропостачання. Але є різні фактори, які можуть вплинути на тривалість роботи базових станцій. Наприклад, чим вищий трафік, тим швидше “розряджаються” акумулятори базових станцій. 

“Тому ми рекомендуємо при відключенні електроенергії не використовувати послуги, які створюють велике навантаження на мобільну мережу – зокрема, послуги мобільного інтернету, відео дзвінки тощо. Крім того, якщо в телефоні немає сигналу якоїсь мережі, ви можете обрати іншу, якщо вона в цей час працює”, – пишуть в коментарях представники служби підтримки “Київстар”. 

Зв'язок в Україні під час відключення світла

Після масованої ракетної атаки 23 листопада в Україні стався блекаут. Базові станції мобільних операторів, як і більшість об'єктів енергетичної інфраструктури, були знеструмлені. Для відновлення їхньої роботи компанії доєднали їх до джерел безперебійного живлення, де була можливість. Втім, тривалість роботи все одно була обмежною, тому в регіонах пропадав зв'язок і мобільний інтернет. Наступні ворожі атаки по об'єктах інфраструктури також ускладнювали роботу мобільним операторам. 

Раніше ми писали про те, якою є ситуація зі світлом, водою і опаленням в Києві після атаки дронами-камікадзе. Її наслідки також прокоментували в "Укренерго"

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.