У ПриватБанку вказують, що клієнт, порушивши умови договору, надав доступ третім особам до свого банківського рахунку
Чоловік отримав на телефон дзвінок від нібито співробітника Київстар, який запропонував провести актуалізацію SIM-картки. Він назвав код з отриманого повідомлення, а згодом виявив списання 75 080 гривень на картці ПриватБанку. Про це йдеться у рішенні Збаразького районного суду Тернопільської області, опублікованому 4 червня 2025 року.
26.10.2023 року чоловік звернувся в управління безпеки ПриватБанку із заявою про проведення службової перевірки, оскільки він під час телефонної розмови з невідомою особою, яка представилась співробітником Київстар, повідомив дані пароля отриманого SMS, після чого виявив списання коштів з карткового рахунку номер на суму 75 080 гривень. Порушивши умови договору, він надав доступ третім особам до свого банківського рахунку, не виконує зобов'язання за кредитним договором, в результаті чого виникла прострочена заборгованість по кредитному договору, що складає ціну позову, а саме: 58 417 гривень - заборгованість за тілом кредиту, 14 740 гривень - заборгованість за нарахованими відсотками.
"В ході перевірки даної інформації встановлено, що 28.10.2023 року зафіксоване звернення чоловіка, що було направлено на перевірку фахівцям управління безпеки ПриватБанку. В ході службової перевірки він повідомив, що 26.10.2023 року став жертвою шахрайських дій, в результаті чого, під час телефонної розмови із невідомою особою, який представився співробітником Київстар (номер не збережено) та повідомив, що потрібно провести актуалізації SIM-картки для можливості подальшого використання покращеного мобільного зв'язку, погодився та передав зловмиснику дані пароля з отриманого SMS і згодом виявив списання коштів зі свого карткового рахунку на суму 75 080 гривень", - вказується у матерілах справи.
Суд задовольнив позов ПриватБанку. З чоловіка на користь акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" стягнуть 73 157 гривень.
"Враховуючи що вхід в обліковий запис Приват-24 клієнта відбувалися з різних пристроїв без зміни логіна та зі зміною пароля входу (використано ПІН-коду картки) компрометація клієнтом власних персональних даних, призвело до давання картки в Аррlе-гаманець та проведення спірних операцій. Вина банка в проведених операціях по картці - відсутня. Суд вважає, що не виконання відповідачем умов кредитного договору порушило право позивача на повернення кредитних коштів, процентів за користування кредитом, яке підлягає захисту, шляхом стягнення з відповідача на користь позивача заборгованості по кредитному договору в сумі 73 157 гривень. Відповідач порушивши умови кредитного договору, зобов'язання по вищевказаному договору не виконував та кредитні кошти не повертає, внаслідок чого виникла заборгованість по кредитному договору в сумі 73 157 гривень, а саме: 58 417 гривень - заборгованість за тілом кредиту, 14 740 гривень - заборгованість за нарахованими відсотками", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.