Чому не відбулось перенесення номера, пояснили у Київстар

Усунувши причину відхилення, абоненти можуть подати нову заявку

Київстар
Київстар назвав причини, через які можуть відхилити заявку на перенесення номеру

Абонентам Київстар доступна послуга перенесення номера. Однак з декількох причин оператор може відхилити заявку. Про це йдеться на сайті компанії. 

Заявку на перенесення номера Київстар може відхилити з декількох причин. Наприклад:

  • номер зареєстрований не на ваше ім’я;
  • дані в заявці неповні чи неточні;
  • неправильно вказаний тип обслуговування у поточного оператора: наприклад, у вас анонімний номер передплати, а в заявці ви
  • вказали зареєстрований контракт чи навпаки;
  • номер заблоковано;
  • з моменту попереднього перенесення номера не минуло 30 днів;
  • подали заявки на перенесення номера кільком операторам водночас.

Усунувши причину відхилення, абоненти можуть подати нову заявку.

Про послугу перенесення номера

Перенесення мобільних номерів (Mobile Number Portability, або MNP) — це послуга, з якою ви можете змінити оператора та зберегти свій номер, у тому числі код (наприклад, 093, 050, 095 та інші). Як перенести номер на Київстар:

  • Подайте заявку онлайн. Вам знадобиться Дія чи БанкID НБУ, щоб ідентифікуватись.
  • Отримайте нову SIM. Замовте доставку або завітайте до найближчого магазину Київстар.
  • Дочекайтесь перенесення. У запланований день вставте нову SIM у телефон. Перенесення триватиме орієнтовно три години.
  • Готово.

Скасувати заявку можливо протягом першої половини періоду, що триває від подачі заявки до дати перенесення. Ви можете зробити це кількома способами: на сайті при перевірці стану заявки; у магазині Київстар; зателефонувавши 466. Заявку буде скасовано автоматично, якщо ви не отримаєте SIM-карту протягом 30 днів із моменту подачі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube