У Київстар пояснили, що означає "абонент не відповідає"

Жінка скаржиться на якість послуг Київстар, бо їй не вдається зателефонувати іншому абоненту

Київстар
У Київстар пояснили, чому клієнти чують у слухавці "абонент не відповідає"

Абонентка Київстар незадоволена наданням послуг. Адже вона не може зателефонувати, бо чує у слухавці абонент не відповідає, або знаходиться поза зоною досяжності. Відповідний коментар клієнтка залишила 31 травня під публікацією компанії.

Жінка скаржиться на якість послуг Київстар. Їй не вдається зателефонувати іншому абоненту. 

"Чого оператор нормально не працює? Набираю на номер, мені каже: "Абонент не відповідає. Спробуйте, будь ласка, пізніше" Що це означає? Невже не можна як раніше повідомляти що "Ваш абонент поза зоною досяжності?" Як це розуміти?! Київстар виправте. Не відповідає і поза за зоною досяжності - різні речі!", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу жінки 

У Київстар відреагували на коментар жінки. Там радять перевірити роботу телефону або SIM-карти. 

"Такі повідомлення можуть бути через рівень покриття абонента котрому ви телефонуєте, або він включив режим літака. В такому разі потрібно перевірити роботу телефону або SIM-карти", - заявили у Київстар. 

Чому абоненти Київстар не можуть додзвонитися на певний номер?

Можливі причини: встановлено фіксований набір (інформацію про цю функцію дивіться в інструкції до свого телефону); встановлено фільтр дзвінків або абонент додав вас у чорний список; встановлено заборону вихідних або вхідних викликів.

Що означає абонент не відповідає?

Причин того, що ви чуєте в слухавці «абонент не відповідає» може бути багато, пише сайт Emuna. Ось основні з них:

  • власник телефону перебуває в місці, не має покриття свого оператора зв’язку. Можливо, йому довелося виїхати у справах в інше місто або село, де немає зв’язку. А може бути, людина знаходиться в ліфті або на цокольному поверсі будівлі. В даних місцях трапляються перебої зі зв’язком. Можливо, абонент їде в метро, де рівень зв’язку знижується. Спробуйте зателефонувати пізніше.
  • власник телефону вимкнув свій апарат – цілком ймовірно, що людина не має можливості для розмови в цей момент і відключив телефон, щоб не відволікатися. Він може знаходитися на важливій нараді або в театрі.
  • у телефону сів заряд – поширена причина, по якій ви не маєте можливості зв’язатися з абонентом. Швидше за все, людина не перебуває вдома, і у нього немає можливості поставити апарат на зарядку.
  • перевантаження мережі – у свята або при великому скупченні народу часті перебої зв’язку через перевантаження лінії. В цьому випадку потрібно намагатися додзвонитися до абонента кілька разів, якась спроба увінчається успіхом.
  • форс-мажор – не варто забувати про можливість виникнення форс-мажорних ситуацій, від яких ніхто не застрахований, на жаль. Може бути, господар втратив свій телефон, зламав (розбив або впустив у воду), а може навіть телефон був вкрадений (відповідно, SIM-карта викинута).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube