Жінка скаржиться на якість послуг Київстар, бо їй не вдається зателефонувати іншому абоненту
Абонентка Київстар незадоволена наданням послуг. Адже вона не може зателефонувати, бо чує у слухавці абонент не відповідає, або знаходиться поза зоною досяжності. Відповідний коментар клієнтка залишила 31 травня під публікацією компанії.
Жінка скаржиться на якість послуг Київстар. Їй не вдається зателефонувати іншому абоненту.
"Чого оператор нормально не працює? Набираю на номер, мені каже: "Абонент не відповідає. Спробуйте, будь ласка, пізніше" Що це означає? Невже не можна як раніше повідомляти що "Ваш абонент поза зоною досяжності?" Як це розуміти?! Київстар виправте. Не відповідає і поза за зоною досяжності - різні речі!", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там радять перевірити роботу телефону або SIM-карти.
"Такі повідомлення можуть бути через рівень покриття абонента котрому ви телефонуєте, або він включив режим літака. В такому разі потрібно перевірити роботу телефону або SIM-карти", - заявили у Київстар.
Можливі причини: встановлено фіксований набір (інформацію про цю функцію дивіться в інструкції до свого телефону); встановлено фільтр дзвінків або абонент додав вас у чорний список; встановлено заборону вихідних або вхідних викликів.
Причин того, що ви чуєте в слухавці «абонент не відповідає» може бути багато, пише сайт Emuna. Ось основні з них:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.