Чоловік намагався відправити листа до неіснуючого відділення: чи виплатила «Укрпошта» йому компенсацію

Читать на русском

Клієнт двічі помилився при заповненні адреси

Читать на русском
Чоловік намагався відправити листа до неіснуючого відділення: чи виплатила «Укрпошта» йому компенсацію
Попри складнощі, лист доставили адресату

Клієнт двічі помилився при заповненні адреси

В травні 2021 року чоловік намагався за допомогою «Укрпошти» відправити листа до відділення, яке закрили ще в серпні 2019 року. Попри складнощі, все закінчилося добре – відправлення доставили. Проте клієнт жалівся, що це було надто довго і подав позов до суду.

У травні 2021 року чоловік відправив до податкової у Херсонській області листа через «Укрпошту». Через два дні відправлення повернули з посиланням на те, що закінчився термін зберігання.

Майже в середині липня чоловікові стало відомо, що нехай і з затримкою, проте лист було доставлено. Однак клієнт «Укрпошти» вважав, що компанія надала йому послугу неналежної якості. Та згідно із законом «Про захист прав споживачів» він вважав, що має право на відшкодування моральної шкоди.

Що було у суді

У своєму позові до «Укрпошти» чоловік просив суд, щоб він стягнув з компанії 500 грн моральної компенсації. Проте представник поштового оператора заявив, що клієнт сам винен у тому, що лист довго блукав по відділеннях.

Річ у тім, що невірно було вказано поштовий індекс податкової. Відділення, на яке чоловік відправив лист не існувало з 1 серпня 2019 року. Це відділення закрили згідно із наказом в.о. директора херсонської дирекції «Укрпошти» у зв`язку з оптимізацією мережі.  

До того ж з копії накладної стало відомо, що оператор зі слів клієнта написав вже інший поштовий індекс відділення. Під цим документом чоловік поставив власний підпис, яким підтвердив, що інформація зазначена в накладній є нібито вірною. Таким чином, клієнт двічі помилився при заповненні адреси податкової та сам надав недостовірну інформацію про поштовий індекс відділення, якого не існувало. 

Згідно із порядком пересилання відправлень «Укрпошти», оператор зі слів клієнта має внести необхідну інформацію у бланк супровідної адреси. Потім працівник компанії має розпечатати накладну та віддати її відправнику для перевірки даних. Якщо все вірно, то клієнт засвідчує це власним підписом. З цього моменту він несе відповідальність за правильність вказаних даних. У разі, якщо десь закралася помилка, то поштові відправлення можуть бути повернені за зворотною адресою. Так і сталося з листом до податкової.

Коли лист повернувся до адресата, то він відмовився внести до нього зміни. І наполягав на відправленні його у тому ж вигляді. А це збільшило строки доставки.

Через те, що чоловік сам був винен у невірно зазначених даних, суд дійшов висновку, що «Укрпошта» не винна у затягуванні строків доставки листа. Тому у лютому 2022 року суддя Новокаховського міського суду Херсонської області вирішила, що поштовий оператор виплачувати компенсацію не буде.

Інформатор писав, що чоловік запідозрив «Укрпошту» у несплаті податків.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.