Абонент Київстар заздалегідь оплатив інтернет, але 19 днів сидів без послуги - реакція оператора

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка

Київстар
Київстар взяв з чоловіка оплату за інтернет, але послуга була відсутня 19 днів

Чоловік вказує на погіршення якості обслуговування з боку Київстар. Клієнт оплатив інтернет, однак він був відсутній 19 днів. Відповідний коментар громадянин залишив 13 червня під публікацією компанії. 

За його словами, інтернет з вини Київстар був відсутній з 25 травня до 11 червня. Він намагався розв'язати питання завдяки технічній підтримці, але безрезультатно. Тому громадянин вимагає від компанії матеріальної компенсації, інакше відмовиться від послуги "Домашній інтернет" та обере іншого провайдера. 

"Якість обслуговування вкрай погіршилася. З 25 травня до 11 червня без інтернету з вини провайдера. При повному виконанні фінансових зобов’язань з мого боку. 28 травня я звернувся до техпідтримки, 40 хвилин витратив на перемикання кабелів, хоча з самого початку було зрозуміло, що проблема не на моєму боці. Після цього мені повідомили, що на лінії нібито ведуться роботи з заміни обладнання та встановлення джерел безперебійного живлення. Я здивувався, але відповів, що почекаю. Так, і не дочекавшись, 1 червня знову звернувся до техпідтримки. При цьому слід зазначити, що з мого боку пакет був заздалегідь оплачений. В техпідтримці оператор написав, що заявка вже передана. На мою вимогу матеріальної компенсації заявив, що компенсація не передбачена, а інтернет безкоштовний. Як він може бути безкоштовним, якщо я безпосередньо за нього плачу? Крім того, послуга «Гігабіт» мною сплачується окремо від основного пакета. Після тривалих суперечок він написав, що все ж таки може оформити заявку на повернення коштів. Після чого довго думав і відповів, що заявку можна оформити лише після відновлення зв’язку. Я попросив зробити перерахунок на 1 червня, оскільки календарний місяць закрито, а на наступні дні відсутності зв’язку я подам заявку пізніше, вже у червні. Оператор мовчав 20 хвилин, а після питання, чи працює він над моїм запитом, обірвав зв’язок, що я вважаю абсолютно неприпустимим. Далі, з інтервалами у 2 дні мені почали надходити СМС з текстом про те, що строк розгляду мого звернення продовжено. У підсумку зв’язок мені відновили лише 13.06.2025 року. Таким чином, загалом домашній інтернет з вини провайдера не працював 19 днів. Прошу здійснити матеріальну компенсацію шляхом повернення коштів на поточний рахунок. Якщо питання не буде вирішено, я буду змушений відмовитися від послуги «Домашній інтернет» і змінити провайдера фіксованого зв'язку. У будинку вже заведено 2 провайдери з технологією GPON", - поділився чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу 

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що вони шкодують, що завдали йому незручностей. 

"Шкодуємо, що зазнали незручностей. Рекомендуємо звернутися у приватні повідомлення сторінки для розв'язання вашого питання", - заявили у Київстар. 

Чому постійно переривається інтернет-з'єднання "Домашнього інтернету"?

На сайті Київстар вказано, що причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, який з'єднує це обладнання з комп'ютером. Рекомендується під’єднати кабель напряму до комп'ютера або перепрошити роутер. Перевірте комп'ютер на віруси, попередньо оновивши бази антивірусної програми.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube