«Китай та Європа мають виконувати свої міжнародні зобов’язання та спільно протидіяти однобічним проявам цькування»
«Міша, давай музику!» — кажуть люди. І я даю. Бо що ще робити, якщо музика — це не просто справа життя, а саме життя? Альбом — це мій маленький всесвіт, де все змішалося: трохи безладу, трохи бруду, трохи кохання.
На мосту Патона можуть відбутись локальні обвали у будь-який момент
Міст Патона в Києві є непрацездатним, існує постійна небезпека його обвалення. Проте, по ньому продовжують пропускати транспорт. Експерти говорять, що обвал мосту є можливим, хоч і малоймовірним.
Про це для Новини.LIVE розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов. Він каже, якщо міст перебуває в аварійному стані, то дослідження мають проводити щороку. Міст Патона жодного разу не перевіряли у 2021 та 2022 роках. Однак, за звітами за 2020 рік, можна зробити висновки щодо безпеки користування переправою.
"Я коли особисто мав змогу почитати звіт про цей міст, який зроблений в листопаді 2020 року, я побачив там певні фотографії і певні висновки експертів, і для себе особисто зробив висновок, що я не хочу користуватись мостом Патона", - розповів експерт.
І хоча зараз міст працює з обмеженнями, залишається можливість повного перекриття мосту. Дмитро Беспалов наголосив, що радив би владі змінити режим користування мостом, щоб мінімізувати ризики. Наприклад, дозволити його використання лише екстреним та пасажирським транспортам.
Беспалов зауважив, що мости у столиці - це дуже потужні інженерні об'єкти, й вони розраховані на 100 років експлуатації. Але є й інші фактори, які варто враховувати:
Тож, за висновком експерта, обвал є можливим, хоч й малоймовірним. Проте локальні обвали цілком можуть відбутись у будь-який момент. А от хто понесе відповідальність у такому випадку - невідомо.
"Міст перебуває на балансі міста. Але знаєте, у випадку Києва хтось непередбачуваний може понести відповідальність. Кого мер призначить відповідальним за потенційне обвалення моста Патона - я не знаю. Думаю, за старою схемою, голову району і свого заступника", - припустив Беспалов.
14 липня в Києві почала працювати комісія з перевірки мостів. Експерти визнали аварійними два мости - міст Патона і Метро.
На мості Метро, який зʼєднує два береги столиці червоною гілкою метрополітену, зафіксували інтенсивне руйнування захисного шару бетону та корозію. Тут є замокання та руйнування арматури. Висновок експертів - потрібен капітальний ремонт моста або реконструкція. Щодо моста Патона, то на ньому інтенсивна корозія металу, зв'язки між балками у поганому стані й видно, що вони втрачають переріз. Їздити цими мостами та ходити людям небезпечно. Вони можуть зруйнуватися в будь-який момент.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.