"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Зловмисники обіцяють виплати за нібито виграш у лотереї або соціальну допомогу, а самі крадуть в людей гроші з карток
ПриватБанк розповів про проблему, з якою зіткнулися клієнти та зробив важливу заяву. У ній йдеться про те, що останнім часом активізувались шахраї, які вигадали нові способи видурити гроші у користувачів карток. Зазвичай вони кажуть людині, що вона виграла у лотерею або ж обіцяють виплатити соціальну допомогу. Також активізувалось шахрайство у сфері онлайн-покупок.
Повідомлення про заходи безпеки з'явилось на офіційному сайті ПриватБанку.
Просять надати інформацію про картку? Але ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у "Приват24", а також паролі, що надходять у SMS. І взагалі ПриватБанк ніколи та нічого не питає про вашу картку!
Окрім банкоматів, терміналів самообслуговування та POS-терміналів, запитати ПІН-код вашої картки може тільки система інтернет-банку "Приват24". Банк ніколи не просить продиктувати ПІН-код або переслати його в повідомленні куди-небудь!
"Якщо представник банку просить вас надати таку інформацію, будьте певні, що ви спілкуєтеся з шахраєм", - наголошують у ПриватБанку.
Якщо ви отримуєте SMS із повідомленням про те, що виграли велику кількість грошей, будьте пильними. Якщо кажуть, що для отримання вам потрібно щось сплатити - це шахраї. Заволодівши коштами, вони заблокують ваш номер, і більше ви їх не знайдете.
Якщо ви часто купуєте через інтернет в незнайомих продавців, краще використовувати післяплату. А якщо ви платите на перевірених сайтах інтернет-гігантів, використовуйте інтернет-картку.
Користуйтеся карткою в надійних банкоматах. А коли знімаєте гроші, прикривайте клавіатуру під час введення ПІН-коду чи використовуйте послугу зняття без картки. У разі оплати в супермаркетах використовуйте безконтактну оплату та не передавайте картку в руки касирові під час розрахунків.
У застосунку перейдіть у меню "Комунікації" та натисніть "Повідомити про шахрайство".
Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку "Перевірити". Якщо номер телефону не належить ПриватБанку, натисніть "Контактували з шахраєм".
Виберіть ситуацію, яка з вами сталася. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям. Опишіть ситуацію детальніше та натисніть "Відправити".
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті "Допомога Онлайн" чи у відділенні вашого банку.
Як писав Інформатор, у Приват24 з'явилася нова функція. Отримати банківську карту можна поштою безоплатно.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.