За словами абонентки, жодних сповіщень від Київстару про вказану послугу їй не надходило
Абонентка Київстар випадково дізналась, що з 2018 року користується послугою «Мобільна безпека». З її рахунку щомісяця стягують 7 гривень, ніяких повідомлень і сповіщень про цю послугу їй не надходило. Про свою ситуацію вона написала 19 вересня на Facebook-сторінці.
Вона поповнила рахунок Київстар для зняття абонентської плати. Однак цього не відбулось через брак коштів.
"Я поповнила рахунок, щоб зняло абонентську плату. Мені приходить повідомлення про те, що послуга не підключена, бо недостатньо коштів. Телефоную на 466, де сказали, що у мене підключена послуга «Мобільна безпека», я їм говорю, що нічого не підключала, а оператор каже надішліть смс на номер 6911 Stop і вона автоматично відключиться. Ставлю питання щодо цієї послуги, а він каже я інформацією не володію і кладе слухавку. Надсилаю я це смс Stop приходить повідомлення, що послуга відключена за детальною інформацією зверніться за телефоном 6911. Запитала від коли і яким чином підключена послуга «Мобільна безпека», мені кажуть від 7 липня 2025 року, я кажу, що не підключала такої послуги. Попросила надати інформацію, яким чином я це підключила і де є повідомлення, а вона каже я такою інформацією не володію і скинула мій виклик. Написала листа на гарячу лінію і через декілька хвилин мені телефонують з вибаченнями, я їм кажу, що мене вже не цікавлять ваші вибачення, бо два оператори мені нахамили і скинули мій виклик, а він пробачте, ми надамо вам всю необхідну інформацію. Я його питаю, яким чином підключена у мене ця послуга і чому мене про це не повідомляли, а він каже вона з 2018 року місяця листопада активована по сьогодні, я кажу добре, а чому не надходило повідомлень про те, що у мене підключена ця послуга, але він не зміг відповісти на це питання. Кажу мені звертатись в поліцію, до суду, у головний офіс, а він пообіцяв повернути кошти за два роки. Питаю, а за попередні роки, а він на жаль тільки за 2024-2025 року, протягом двох днів кошти надійдуть на рахунок", - розповіла жінка.
"Мобільна безпека" — це послуга, яка дозволяє бачити рідних на мапі, отримувати сповіщення про їхнє пересування і захистити свій смартфон через мобільний застосунок. Сервіс дає змогу дистанційно керувати телефоном і допомагає повернути його в разі втрати чи крадіжки. З послугою ви зможете: знати, де ваші близькі, та отримувати сповіщення про їхнє переміщення; дистанційно керувати смартфоном у разі втрати (переглянути розташування, увімкнути звуковий сигнал); отримати свій втрачений смартфон кур’єром, спілкування із тим, хто знайшов його, ми беремо на себе; отримувати сповіщення про повітряну тривогу в вашому регіоні; запевнитися, що ваші дані в безпеці завдяки функції захисту особистих даних.
Для підключення послуги потрібно завантажити застосунок «Мобільна безпека» з Google Play або App Store, пройти авторизацію за номером телефону та обрати пакет; MS-повідомленням надіслати код пакета на номер 6911 (безкоштовно). Послуга доступна для підключення на пристрої з операційною системою Android (8 і вище) та iOS (15 і вище). Щоб відмовитися від послуги відправте SMS-повідомлення з номера, на який підключено послугу, з текстом «Стоп» на номер 6911.