У Київстар відреагували на скаргу жінки
Жінка оплатила YouTube Premium через додаток Мій Київстар. З рахунку стягнули гроші, але послугу не підключили. Відповідний допис вона залишила 9 жовтня в мережі Threads.
За її словами, Київстар списав кошти за послугу, але не надав її. Вона намагалась відключити і перезамовити знову, але це не допомогло.
"Київстар не перестає дивувати. Якщо коротко оплатила «YouTube Premium» через додаток Київстар. Гроші стягнули, але не підключили. Спробувала відключити і перезамовити знову (думала все, як в «людей» гроші повернуться автоматично), а вони сказали, що так не працює, ви вже відключили, оплачуйте знову і замовляйте", - розповіла жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що повернення коштів за послугу YouTube Premium не передбачено.
"Повернення коштів за цю послугу не передбачено. Ви відключили послугу в додатку. Можете у додатку підключити", - заявили у Київстар.
Вартість послуги
Щоб підключити послугу треба мати на мобільному рахунку достатню суму. Далі - плата знімається автоматично кожні 30 дів. До 13.02.2026 року діє акційна пропозиція - 90 гривень на місяць, а далі - 95 гривень на місяць. Якщо в день зняття плати буде недостатньо коштів — послугу буде призупинено. Щоб відновити YouTube Premium треба поповнити мобільний рахунок протягом 30 днів (з дати призупинення доступу).
Хто може підключити
YouTube Premium доступна для всіх абонентів мобільного зв'язку Київстар (тарифи передплати, контракту, включно з тарифами Все разом), а також для бізнес-абонентів з правом самостійного управління послугами.
Як відключити YouTube Premium
Відкрийте додаток Мій Київстар, в розділі Послуги виберіть YouTube Premium і натисніть Відключити. Після відключення послуга діятиме до кінця терміну її дії (тобто до тієї дати, коли б мала знятися наступна оплата за послугу).
Чи діятиме послуга за кордоном
Послуга продовжує діяти, проте трафік інтернету в роумінгу буде тарифікуватися.