Жінка випустила з виду, що на деякі рейси в касах вокзалу квитки не продаються, а тільки онлайн
Жінка вирішила придбати міжнародний квиток на потяг сполученням Перемишль-Київ. Однак вона згадала про нові правила Укрзалізниці, за якими квитки на ці рейси в касах вокзалу не продаються, а тільки онлайн. Їй дозволили придбати квиток у касі тільки тому, що в неї було посвідчення особи з інвалідністю. Про це вона написала 4 листопада на Facebook-сторінці.
На її думку, нові правила купівлі квитків Укрзалізниці нагадують радянські порядки. Адже інші люди через бюрократію повинні були терпляче її чекати в черзі.
"Укрзалізниця оновлюється, щось змінюється. Але купувала квиток за новими правилами і таке враження, що радянські порядки повернулись, вірніше бюрократія. Але за порядком потрібно було доїхати зі Львова до Тернополя. Собі обрала міжнародний Інтерсіті Перемишль-Київ. Завжди купую квитки онлайн, тому й випустила з виду, що на ці рейси в касах вокзалу квитки не продаються, а тільки онлайн. У Львові є окремо каса, яка обслуговує усіх осіб з інвалідністю та військовослужбовців. Там пояснили, що на міжнародний рейс Інтерсіті продадуть квиток, бо в мене є посвідчення особи з інвалідністю 2 групи. Тобто як би зі мною був ще хтось, то йому квитка б не було. Спочатку касирка роздрукувала квиток, а потім пішла в іншу касу і там зробила ксерокопію мого посвідчення (не знаю, щоб вона робила, коли б воно в мене було тільки в Дії). Далі на готовому бланку почала заповняти усі дані з квитка і обов'язково мій номер телефону. Крім неї акт мають підписати ще якісь особи. І цей факт вручну вона ще зафіксувала в якомусь журналі...Бо потім ще якась особа зробить зведену відомість і вона піде далі по інстанціях, щоб їм відшкодували кошти. Тільки після цього я заплатила за пільговий квиток. Чесно, мені було шкода і касирку і людей, які терпляче стояли в черзі. Зате квиток мені видали ще й в конверті з рекламою", - розповіла жінка.

Раніше ми писали, що пасажирам Укрзалізниці іноді не вдається придбати пільговий квиток. Річ у тім, що посвідчення не вдається знайти у Централізованому банку даних Мінсоцполітики.
Якщо не вдається додати пільгу, це означає, що посвідчення не вдалося знайти у Централізованому банку даних Мінсоцполітики. Щоб уникнути помилок, перевірте:
Ви можете самостійно перевірити посвідчення у Централізованому банку даних. Якщо не вдається додати інформацію про посвідчення у кабінеті, зверніться в районне Управління соцзахисту.