Жінка не може нормально користуватися додатком Мій Київстар та телефонувати
Жінка звернулась до Київстару зі скаргою на якість мобільного інтернету та зв'язку. Їй запропонували підключити тариф на 100 гривень дорожчий за поточний. Відповідний коментар клієнтка залишила 28 липня під публікацією компанії.
За словами жінки, в неї через погану якість мобільного інтернету не завантажується додаток "Мій Київстар". Також під час дзвінків переривається з'єднання, або його взагалі немає.
"У Київстару глобальна проблема з мобільним інтернетом і зв'язком. Думала, тільки в моєму районі, аж тут почитала коментарі. І так, останні 1,5 тижня навіть додаток "Мій Київстар" з їх мобільним інтернетом через раз вантажиться. А дзвінки, то раптово перериваються, а то взагалі з'єднання немає. Головне, що при зверненні з проблемою не стидаються запропонувати тариф, який на 100 гривень дорожчий за поточний. Ви б спочатку розібралися, чому мобільний зв'язок і мобільний інтернет об'єктивно погіршилися останнім часом, а потім пропонували свої "вигідні пропозиції", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Її попросили написати номер та деталі проблеми їм у приватні повідомлення для перевірки та допомоги.
Можна підключитися до мережі іншого активного оператора або перепідключитися до мережі свого. Виконайте прості кроки: