Абонент не отримав послуг, за які заплатив, тому вирішив піти від Київстару - реакція оператора

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка

Київстар
Чоловік поділився негативним досвідом користування послугами Київстар

Чоловік користувався мобільним зв'язком й інтернетом від Київстару. Однак попри сплачені кошти, він не міг отримати послуги, тому вирішив піти від оператора. Відповідний коментар клієнт залишив 9 червня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, у нього були кошти для активації пакета, але Київстар зарезервував 20 гривень, що завадило підключити послугу. Також у нього пропав домашній інтернет, за який він заплатив кошти. Йому довелось викликати майстра, щоб розв'язати питання. 

"Розкажу мій досвід з Київстаром. Так, дійсно цікаво мати послугу мобільного зв'язку й інтернету в одного оператора. Але мій досвід закінчився негативно, 01.06.2025 року переглянув стан рахунку зорієнтувавшись яку суму потрібно доплатити, щоб активувати пакет, і спокійно займаюсь своїми справами. 08.06.2025 року повернувшись додому зі здивуванням інтернет заблокований, бо недостатньо коштів, зателефонувавши до оператора мене ощасливили, що виявляється мій телефон посилав сигнали на запит інтернет (неочікуваний збіг) і тому Київстар зарезервував моїх 20 гривень, щоб часом велика компанія не втратилась, і тому не вистачило грошей на активацію пакета. Технічно станом на 01.06.2025 року в мене була сума для оплати пакета, який обрав (але потрібно було прочитати умови договору, саме так мені оператор порекомендував, що там все вказано). Щодо шахрайства 1. шахрайство (обман) - запитую оператора чи можна поспілкуватись з кимось щодо цієї ситуації, адже не вважаю себе винним, відповідь ні немає, телефонує до мене менеджер з Київстару і запитує, що саме трапилось і пробує владнати ситуацію, чемно побажав гарного дня і повідомив, що рішення мігрувати з мережі Київстар остаточне. 2. шахрайство (обман) - що ж могло бути ще після цієї розмови в мене вдома пропадає той злощасний інтернет (за який я заплатив знову, бо інтернет потрібний був), телефоную на моє не улюблене 466 і оператор перевіряє і каже, що проблема з роутером потрібен виклик майстра (чемно кажу не треба), телефоную до місцевого оператора, за годину прийшов майстер перемикнув до того самого неробочого роутера й інтернет працює (майстер з місцевого оператора не переналаштував, лише приєднав кабель). З чого роблю висновок, що мене банально вимкнули, раз я хочу переключитись від Київстару, не важливо, що за даний пакет послуг я оплатив. Подумайте тисячу разів, чи воно вам потрібно", - скаржиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що завжди діють згідно з вимогами чинного законодавства.

"Прикро, що у вас склалося таке враження, ми не займаємося подібним. Київстар завжди діє згідно з вимогами чинного законодавства. Для нас важлива репутація компанії та довіра клієнтів. Ми усіляко допомагаємо боротися із протиправною діяльністю та не використовуємо жодних шахрайських схем", - розповіли у Київстар. 

Що робити, якщо погана якість зв'язку?

Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку під час відсутності електропостачання, зауважте, що робота обладнання мобільного зв'язку залежить від стабільного електропостачання. На жаль, якщо відключення електроенергії є тривалими та масштабними, абоненти в деяких населених пунктах можуть відчувати складнощі зі зв'язком та інтернетом. Скористайтеся цими послугами пізніше. Також перевірте, чи не перебуваєте ви у «Національному роумінгу». Користуйтесь мережею іншого оператора лише за відсутності покриття Київстар. Деталі та як переключитися на мережу Київстар можна знайти тут. Якщо погіршення якості зв'язку не залежить від електропостачання, повідомте деталі зручним для вас способом:

  • Зателефонуйте за номером 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж
  • Подайте Онлайн звернення

Під час звернення зазначте наступну інформацію:

  • Номер телефону, з яким виникли труднощі.
  • Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв'язком.
  • Де саме спостерігаються проблеми: лише в приміщенні чи в приміщенні та на вулиці? Якість зв'язку багато в чому залежить від особливості конструкції будинків. Зокрема – від матеріалу перекриттів і стін.
  • Як давно відбулося погіршення роботи послуг у вашому населеному пункті?
  • Зазначте рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас та інших абонентів: високий, середній, низький або покриття відсутнє/змінюється. Та яка технологія покриття відображається, коли виникають труднощі: 3G, 4G(LTE), 2G(EDGE).
  • Докладно – про зауваження, які виникають у вас при користуванні послугами зв'язку. Наприклад, якщо покриття мережі присутнє, то в чому проявляється погана якість: обрив дзвінка, якість передачі мови, чи повторюється ситуація при виклику з інших номерів тощо.
  • Як впливає на якість зв'язку перестановка вашої SIM-карти в інший мобільний телефон?
  • Чи спостерігається подібна проблема в населеному пункті у ваших знайомих або сусідів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube