У Київстар відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік користувався мобільним зв'язком й інтернетом від Київстару. Однак попри сплачені кошти, він не міг отримати послуги, тому вирішив піти від оператора. Відповідний коментар клієнт залишив 9 червня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, у нього були кошти для активації пакета, але Київстар зарезервував 20 гривень, що завадило підключити послугу. Також у нього пропав домашній інтернет, за який він заплатив кошти. Йому довелось викликати майстра, щоб розв'язати питання.
"Розкажу мій досвід з Київстаром. Так, дійсно цікаво мати послугу мобільного зв'язку й інтернету в одного оператора. Але мій досвід закінчився негативно, 01.06.2025 року переглянув стан рахунку зорієнтувавшись яку суму потрібно доплатити, щоб активувати пакет, і спокійно займаюсь своїми справами. 08.06.2025 року повернувшись додому зі здивуванням інтернет заблокований, бо недостатньо коштів, зателефонувавши до оператора мене ощасливили, що виявляється мій телефон посилав сигнали на запит інтернет (неочікуваний збіг) і тому Київстар зарезервував моїх 20 гривень, щоб часом велика компанія не втратилась, і тому не вистачило грошей на активацію пакета. Технічно станом на 01.06.2025 року в мене була сума для оплати пакета, який обрав (але потрібно було прочитати умови договору, саме так мені оператор порекомендував, що там все вказано). Щодо шахрайства 1. шахрайство (обман) - запитую оператора чи можна поспілкуватись з кимось щодо цієї ситуації, адже не вважаю себе винним, відповідь ні немає, телефонує до мене менеджер з Київстару і запитує, що саме трапилось і пробує владнати ситуацію, чемно побажав гарного дня і повідомив, що рішення мігрувати з мережі Київстар остаточне. 2. шахрайство (обман) - що ж могло бути ще після цієї розмови в мене вдома пропадає той злощасний інтернет (за який я заплатив знову, бо інтернет потрібний був), телефоную на моє не улюблене 466 і оператор перевіряє і каже, що проблема з роутером потрібен виклик майстра (чемно кажу не треба), телефоную до місцевого оператора, за годину прийшов майстер перемикнув до того самого неробочого роутера й інтернет працює (майстер з місцевого оператора не переналаштував, лише приєднав кабель). З чого роблю висновок, що мене банально вимкнули, раз я хочу переключитись від Київстару, не важливо, що за даний пакет послуг я оплатив. Подумайте тисячу разів, чи воно вам потрібно", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що завжди діють згідно з вимогами чинного законодавства.
"Прикро, що у вас склалося таке враження, ми не займаємося подібним. Київстар завжди діє згідно з вимогами чинного законодавства. Для нас важлива репутація компанії та довіра клієнтів. Ми усіляко допомагаємо боротися із протиправною діяльністю та не використовуємо жодних шахрайських схем", - розповіли у Київстар.
Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку під час відсутності електропостачання, зауважте, що робота обладнання мобільного зв'язку залежить від стабільного електропостачання. На жаль, якщо відключення електроенергії є тривалими та масштабними, абоненти в деяких населених пунктах можуть відчувати складнощі зі зв'язком та інтернетом. Скористайтеся цими послугами пізніше. Також перевірте, чи не перебуваєте ви у «Національному роумінгу». Користуйтесь мережею іншого оператора лише за відсутності покриття Київстар. Деталі та як переключитися на мережу Київстар можна знайти тут. Якщо погіршення якості зв'язку не залежить від електропостачання, повідомте деталі зручним для вас способом:
Під час звернення зазначте наступну інформацію:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.