У Київстар відреагували на скаргу чоловіка
У чоловіка залишився один номер телефону Київстар, який зараз втрачено. Він намагався відновити доступ, перебуваючи за кордоном. Однак йому не вдається пройти ідентифікацію. Відповідний коментар клієнт залишив 9 червня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, він намагається відновити останній активний номер Київстар. Однак ідентифікація через дзвінки неможлива, паспортні дані не підходять (ані внутрішній, ані закордонний паспорт, ані ID-карта).
"Київстар — оператор минулого століття: 8 місяців і 8 годин марних спроб відновити номер за кордоном. Хочу поділитися своїм досвідом, щоб Київстар нарешті звернув увагу на своїх клієнтів, які опинилися за кордоном і втратили SIM-карту.
Я роками користуюсь Київстаром, але це найгірший оператор, з яким я стикався. Я координатор у своєму ФОПі, і залишився лише один номер телефону, який зараз втрачено. Вже три доби намагаюся відновити доступ, перебуваючи за кордоном. Ідентифікація не проходить, бо за останні 90 днів не було дзвінків (логічно, я ж не в Україні), а останні дзвінки були ще у 2021-2022 роках. Такі дзвінки не приймаються для ідентифікації. Пароль координатора не пам’ятаю, бо за 7-8 років жодного разу не використовував. SIM-карти фізично немає, потрібна нова або eSIM. Ще у вересні 2024 року через чат мені дали e-mail для звернення — я все оформив, підписав документ КЕП, надіслав. Минуло 8 місяців — жодної відповіді. За цей час один із номерів вже неактивний, тобто Київстар штучно створив мені проблему, через яку я втратив можливість відновити номер, а тепер маю купувати його заново. Зараз намагаюся відновити останній активний номер — і знову глухий кут. Ідентифікація через дзвінки неможлива, паспортні дані не підходять (ані внутрішній, ані закордонний паспорт, ані ID-карта). На сайті пишуть, що все можна зробити дистанційно, а на практиці — 8 годин витраченого часу, десятки дзвінків, кожен оператор каже різне, постійно перекидають з чату на інфолінію і навпаки. В суботу написав два звернення — кажуть, такі питання вирішуються лише в понеділок. В понеділок — знову відправили в чат, а чат — на інфолінію. І так по колу. Жодної альтернативної ідентифікації (BankID, відеоверифікація) у 21 столітті у Київстару немає. Я переходжу на Лайфселл, частина номерів вже там. Київстар — це як ПриватБанк з шаблонними відповідями. Сподіваюся, що цей коментар побачить керівництво Київстар і нарешті щось зміниться", - скаржиться чоловік.
У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що відновити номер віддалено існує можливість, якщо маєте необхідну інформацію, для ідентифікації.
"Прикро, що у вас склалося негативне враження. Відновити номер віддалено існує можливість, якщо маєте необхідну інформацію, для ідентифікації. Напишіть, будь ласка, номер і деталі ситуації в особисті повідомлення сторінки, перевіримо дані щодо звернення та відновлення номера", - заявили у Київстар.
Номер, що був призупинений «через втрату SIM-карти», відновити можна тільки в магазині Київстар або через чат (якщо ви за кордоном). Візьміть із собою документи (або Дію). Важливий нюанс: при блокуванні номера через втрату SIM, номер не буде реєструватися в мережі і, відповідно, не будуть доступні вхідні та вихідні активності.
Номер, що був заблокований за «іншими причинами», можна відновити через Мій Київстар за номерами 466, 477, 0800300466, а також у магазині. Важливий нюанс: при блокуванні номера за «іншої причини», номер продовжує реєструватися в мережі, доступні вхідні SMS, дзвінки на екстрені служби та на номери довідкової служби Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.