Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Хто таким чином допомагає Москві з обходом санкцій, і що сталося з флотом - поки невідомо
Флот танкерів, який з'явився з нізвідки, для транспортування російської нафти, майже зник. Кількість "тіньових суден" скоротилася в 10 разів за останні місяці. Відомо, що рф використовувала їх для обходу санкцій (нафтового ембарго).
Про це пише Bloomberg. Видання посилається на інформацію міжнародної морської бази даних Equasis. Повідомляється, що компанія Gatik Ship Management, яка базується в Мумбаї, зараз керує флотом, який складається всього лише з чотирьох нафтових танкерів. Проте ще у квітні цього року вона налічувала 42 судна. Причому більшість з кораблів були куплені менш ніж рік тому.
На початку року Gatik потрапила під пильну увагу, бо її флот танкерів, який стрімко збільшувався, викликав підозри. Судна компанії перевозили здебільшого російські барелі. Тому виникали питання, хто ж насправді володіє фірмою. Наразі контактний номер Gatik у базі даних Equasis не працює, а на електронні листи, які відправляли на вказану адресу компанії, ніхто не відповідає.
Відомо, що частина флоту Gatik втратила доступ до стандартної страховки після того, як порушила цінову стелю на транспортування російської нафти, встановлену G7. Незабаром після цього деякі кораблі компанії також втратили класифікацію в Регістрі Ллойда - ще одній ключовій службі, яка підтверджує основні технічні стандарти для суден.
"Важко зрозуміти, що насправді сталося з флотом. Судна, які більше не перебувають у комерційному управлінні Gatik, продовжують працювати з російською нафтою. Зараз вони перебувають під контролем цілої низки компаній, структура власності яких також незрозуміла", - пише Bloomberg.
Згідно з даними компанії Kpler, російська нафта продовжує надходити до ЄС, попри ембарго, - через посередників у третіх країнах, особливо з Індії. За даними видання Spiegel, до портів Індії прибуває щодня щонайменше два танкери з російською нафтою, це 70 танкерів на місяць. Через певний час частина цієї нафти потрапляє до ЄС в переробленому вигляді.
До слова, з грудня 2022 року російську нафту заборонили ввозити в ЄС морем, а з лютого цього року запроваджено ембарго на дизельне пальне та бензин. Але це не означає, що російська нафта не буде продовжувати надходити в Європу в переробленому вигляді. Просто тепер це дорогий і багатокілометровий шлях.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.