"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Хто таким чином допомагає Москві з обходом санкцій, і що сталося з флотом - поки невідомо
Флот танкерів, який з'явився з нізвідки, для транспортування російської нафти, майже зник. Кількість "тіньових суден" скоротилася в 10 разів за останні місяці. Відомо, що рф використовувала їх для обходу санкцій (нафтового ембарго).
Про це пише Bloomberg. Видання посилається на інформацію міжнародної морської бази даних Equasis. Повідомляється, що компанія Gatik Ship Management, яка базується в Мумбаї, зараз керує флотом, який складається всього лише з чотирьох нафтових танкерів. Проте ще у квітні цього року вона налічувала 42 судна. Причому більшість з кораблів були куплені менш ніж рік тому.
На початку року Gatik потрапила під пильну увагу, бо її флот танкерів, який стрімко збільшувався, викликав підозри. Судна компанії перевозили здебільшого російські барелі. Тому виникали питання, хто ж насправді володіє фірмою. Наразі контактний номер Gatik у базі даних Equasis не працює, а на електронні листи, які відправляли на вказану адресу компанії, ніхто не відповідає.
Відомо, що частина флоту Gatik втратила доступ до стандартної страховки після того, як порушила цінову стелю на транспортування російської нафти, встановлену G7. Незабаром після цього деякі кораблі компанії також втратили класифікацію в Регістрі Ллойда - ще одній ключовій службі, яка підтверджує основні технічні стандарти для суден.
"Важко зрозуміти, що насправді сталося з флотом. Судна, які більше не перебувають у комерційному управлінні Gatik, продовжують працювати з російською нафтою. Зараз вони перебувають під контролем цілої низки компаній, структура власності яких також незрозуміла", - пише Bloomberg.
Згідно з даними компанії Kpler, російська нафта продовжує надходити до ЄС, попри ембарго, - через посередників у третіх країнах, особливо з Індії. За даними видання Spiegel, до портів Індії прибуває щодня щонайменше два танкери з російською нафтою, це 70 танкерів на місяць. Через певний час частина цієї нафти потрапляє до ЄС в переробленому вигляді.
До слова, з грудня 2022 року російську нафту заборонили ввозити в ЄС морем, а з лютого цього року запроваджено ембарго на дизельне пальне та бензин. Але це не означає, що російська нафта не буде продовжувати надходити в Європу в переробленому вигляді. Просто тепер це дорогий і багатокілометровий шлях.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.