Жінка звинуватила Укрпошту в пошкодженні її посилки зі статуеткою та вимагає компенсацію: на чию сторону став суд

Читать на русском

На скаргу жінки з вимогою повернути вартість втраченого вона отримала відповідь Укрпошти зі звинувачення у тому, що це сталось з її вини

Читать на русском
Суд проти Укрпошти
Жінка відправила посилку Укрпоштою з оголошеною цінністю у 1 800 гривень, але товар, який знаходився всередині розбився

На скаргу жінки з вимогою повернути вартість втраченого вона отримала відповідь Укрпошти зі звинувачення у тому, що це сталось з її вини

Жінка вирішила Укрпоштою відправити посилку до Дніпропетровської області. Вона сама запакувала статуетку, але до одержувача відправлення прийшло розбитим. Клієнтка вимагає компенсації від поштового оператора. 

Як йдеться у рішенні Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області, 11.04.2023 року жінка скористалась послугами АТ "Укрпошта" для відправки посилки у Дніпропетровську область. Сума оголошеної цінності посилки складала 1 800 гривень, вартість пересилки 25,00 гривень. За словами клієнтки, через недбале ставлення Укрпошти до транспортування поштових відправлень товар, який знаходився всередині посилки розбито.

На скаргу жінки з вимогою повернути вартість втраченого вона отримала відповідь поштового оператора зі звинувачення у тому, що втрата сталась з її вини, нібито через погану упаковку. Працівники Укрпошти перевіряли упаковку посилки при отриманні для відправлення адресату і жодних недоліків не побачили. Вона вважає, що компанія навмисно ухиляється від відшкодування заподіяної нею шкоди. Тож клієнтка просить:

  • стягнути з Укрпошти для відшкодування заподіяної їй матеріальної шкоди 1 800 гривень оголошеної цінності втраченої посилки та 25,00 гривень вартості пересилки,
  • а також 3 тисячі гривень для відшкодування моральної шкоди.

Позиція Укрпошти 

Представник Укрпошти на судовому засіданні виступив проти задоволення позовних вимог жінки, адже вона самостійно упакувала відправлення, зокрема обрала упаковку, яка не забезпечує схоронність вкладення Укрпошта Експрес. Від коробки з тришарового картону та додаткового упакування клієнтка відмовилась. Наявні два акти про неналежне упакування відправлення, оскільки зовнішня оболонка не ушкоджена, відправлення перекладено папером та картоном.  

"Зовнішня оболонка відправлення не пошкоджена, є напис обережно скло. Пошкоджена статуетка, була обмотана в плівку з бульбашками, відправлення перекладено бумагою та картоном", - йшлося в акті Укрпошти.

Рішення суду

Суд вирішив відмовити у задоволенні позовних вимог жінки до Укрпошти. Адже вона не довела, що саме з вини поштового оператора дане відправлення було пошкоджене та цими діями їй заподіяно матеріальну та моральну шкоду.

"У задоволенні позовних вимог жінки до Укрпошти про захист прав споживача і відшкодування заподіяної шкоди, слід відмовити", - зазначили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.