У Київстар вказують, що для абонентів, які не мають можливості скористатися застосунком, залишаються інші канали управління послугами
Жінка не змогла завантажити додаток "Мій Київстар", бо "її пристрій несумісний з цією версією". Вона обурена тим, що потрібно обирати телефон під застосунок оператора. Відповідну скаргу клієнтка залишила 21 серпня під публікацією компанії.
За словами жінки, їй не вдалося завантажити додаток "Мій Київстар" на телефон. Виявилось, що її пристрій несумісний з версією застосунку.
"Хотіла завантажити "Мій Київстар", а мені видає що "ваш пристрій несумісний з цією версією". То що я маю підбирати/змінювати смартфон під ваш застосунок? Чи може ви, шановні, маєте створити застосунок який буде підтримуватись усіма версіями смартфонів?", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що застосунок коректно працює для смартфонів з ОС Android версії не нижче 7.0 та iOS не нижче 13.0.
"Застосунок коректно працює для смартфонів з ОС Android версії не нижче 7.0 та iOS не нижче 13.0. Роботу застосунку на пристроях з нижчою версією припинено з метою забезпечення безпеки даних у «Мій Київстар». Для абонентів, які не мають можливості скористатися застосунком, залишаються інші канали управління послугами", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.