Абонентку Київстар вимагають повернути 30 992 гривень боргу - що вирішив суд

Картковий рахунок жінки у ПриватБанку приєднаний до номера телефону з SIM-картою Київстар

Київстар
Абонентка втратила з картки ПриватБанку кошти, які її вимагають повернути

ПриватБанк вимагає жінку погасити заборгованість у розмірі 30 992 гривень. Вона має картковий рахунок, який приєднаний до номера телефону з SIM-картою Київстар, а також 06.07.2022 року з картки зняли кошти в сумі 20 790 гривень. Клієнтка вказує, що не причетна до фінансових операцій. Про це йдеться у рішенні Ставищенського районного суду Київської області, опублікованому 7 березня 2024 року. 

Відповідно до укладеного договору б/н від 02.02.2017 року жінка отримала кредит у вигляді встановленого кредитного ліміту на платіжну картку, але зобов'язання не виконує, у зв'язку з чим станом на 17.09.2023 року має заборгованість 30 992 гривень. ПриватБанк провів службову перевірку, під час якої підтверджено, що фактично зняття невідомими особами коштів на загальну суму 20 795 гривень з кредитної карти 06.07.2022 року відбулось саме з її вини, оскільки абонентка Київстар розголосила PIN, що дало можливість ініціювати платіжні операції.

"17.12.2020 року відповідачка підписала заяву-анкету на надання банківських послуг, а саме, відкрито кредитний рахунок з видачею кредитної карти «Універсальна». Станом на 06.07.2022 року за нею рахувалася кредитна заборгованість в сумі 9 735 гривень, яка  нею станом на 21.12.2022 року була погашена. 06.07.2022 року з її кредитної карти були зняті кошти в загальній сумі 20 795 чотирма операціями.  Після отримання повідомлення на свій мобільний пристрій про списання коштів з її карток вона негайно звернулася про негайне заблокування рахунків", - вказує сторона жінки. 

Дії в "Приват-24" та списання коштів проведені з перевіркою через фінансовий номер, який був у клієнтки. Вхід в додаток виконувався з використанням конфіденційних даних, таких як логін та пароль, також додатково на фінансовий номер надходив IVR- дзвінок для підтвердження операції. Витік конфіденційної інформації стосовно незаконного зняття коштів з карти відбувся з її відома. Вона повідомила про шахрайство вже після проведення фінансових операцій з перерахунку коштів. 

Яким було рішення суду? 

Суд частково задовольнив позов. З жінки на користь акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" стягнуть заборгованість по кредитному договору б/н від 02.02.2017 року за простроченим тілом кредиту в сумі 4 124 гривень.

"Позивачем не доведено, що мала місце дія чи  бездіяльність відповідачки з розголошення PIN, паролю, або іншої інформації, яка дала можливість ініціювати вищевказані платіжні операції 06.07.2022 року третій особі. Натомість встановленим є те, що 06.07.2022 року відразу після зняття з її рахунку коштів в сумі 20 790 гривень, вона звернулася до банку, ініціювала блокування своєї картки, проведення перевірки, АТ КБ «ПриватБанк» заблокував картку відповідачки, що не заперечувалося представником позивача при розгляді справи. Суд вважає, що з  неї слід стягнути на користь АТ КБ "ПриватБанк" заборгованість за простроченим тілом кредиту в сумі 4 124 гривень, в задоволенні решти позовних вимог слід відмовити", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube