В Укрзалізниці показали статистику, сформовану з 35 тисяч відгуків
Стало відомо, як послуги Укрзалізниці оцінюють українці. У компанії поділилися результатами опитування пасажирів, які залишали відгуки під час поїздок. 89% відгуків виявилися позитивники, а середні оцінки вийшли вищі за 4,43 бали.
Про це повідомляється на офіційній сторінці Укрзалізниці в соціальній мережі. Зазначається, що у вагонах є QR-коди, які дозволяють пасажирам за допомогою смартфонів залишити відгук компанії. Це можна зробити прямо під час поїздки. За словами представників Укрзалізниці, 89% відгуків пасажирів - позитивні.
Представники компанії пояснили, що відгуки клієнтів дозволяють в реальному часі встановити недоліки, щоб виправити їх. Також це оцінки клієнтів допомагають визначити, чи відповідає сервіс їхнім очікуванням. В українських потягах можливість залишати відгуки з'явилася завдяки співпраці Укрзалізниці із сервісом Revisior: з червня 2022 року компанія приєднала до системи близько 800 вагонів поїздів далекого сполучення, 100 вагонів швидкісних поїздів Інтерсіті+ та всі поїзди кільцевого маршруту Kyiv City Express.
Загалом у потягах Укрзалізниці понад 15 000 QR-наліпок, при скануванні яких пасажир може поділитися своїми враженнями про поїздку. Наприклад, похвалити сервіс або зробити певні зауваження. Всього за час дії такої послуги було залишено 35 000 відгуків: за словами експертів залізниці, 89% з них були позитивними.
При цьому 62% відгуків надходять з коментарями, за допомогою яких експерти швидше розуміють проблеми. Часто реагують на такі відгуки дуже швидко - протягом 20 хвилин. Структурує ці відгуки Chat GPT, а Revisior - надає експертам аналітику. Як зростали оцінки пасажирів:
"Вдячні вам за теплі слова, конструктивну критику, цікаві пропозиції. Причому всіма каналами – від нашого застосунку до чат-ботів у 4 месенджерах", - зазначили в Укрзалізниці.
Раніше Укрзалізниця запустила онлайн-замовлення вагонів для осіб з інвалідності. Заявки на вагони можна подавати через онлайн-сервіс Укрзалізниці принаймні за три годити до запланованої поїздки. Упродовж доби представники компанії зв'яжуться з замовником і обговорять деталі. Крім того, пасажири можуть замовити вокзального помічника, який допоможе з багажем та посадкою.
Крім того, Укрзалізниця відкрила продаж квитків до жіночих купе. Наразі купити такі квитки можна лише через мобільний застосунок залізниці. При цьому вартість проїзду не відрізняється від ціни квитка у звичайне купе. Посадка до цих купе відкрита виключно жінкам та дітям до 6 років. Під час пілотного періоду жіночі купе доступні на чотирьох рейсах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.