За 2021 рік на колекторів в Україні надійшло близько 40 тисяч скарг

Читать на русском

Українці продовжують скаржитися на колекторів

Читать на русском
За 2021 рік на колекторів в Україні надійшло близько 40 тисяч скарг

Українці продовжують скаржитися на колекторів

Українці скаржаться на колекторські компанії, до того ж як письмово, так і усно. Їх не влаштовує неетичність спілкування з клієнтами та непрозорість кредитних договорів.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Мінфін.

За 11 місяців до НБУ надійшло близько 15 тисяч дзвінків та 25 тисяч письмових звернень споживачів щодо роботи колекторів.

Найбільше споживачі скаржаться на роботу не-банків, які кредитують українців і потім стягують прострочену заборгованість.

Українці часто не розуміють реальні умови договорів кредитування, які підписують. Про це розповіла начальниця управління НБУ із захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольга Лобайчук. Вона дала зрозуміти, що так званих "нульових" кредитів немає.

Тому 2022 року в НБУ працюватимуть над тим, щоб спростити розуміння умов кредитного продукту небанківських фінансових установ.

"Прозорість кредитування означає, що споживачі знають повну вартість кредиту до моменту підписання договору, кредитний договір зрозумілий, а реклама та вебсайти небанківських фінансових установ більше не розповідають про "нульові" кредити", — пояснила експерт НБУ.

Нагадаємо, цього року НБУ зобов'язав усіх колекторів реєструватися для продовження своєї роботи.

Раніше Інформатор повідомляв, що Зеленський підписав закон, який захистить українців від свавілля колекторів. Також ми розповідали, як захиститись від колекторів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.