Станції Хрещатик та Шулявська могли б виглядати інакше
У мережі зʼявились ескізи проєктів, на яких показано, який вигляд могли б мати станції метро "Хрещатик" та "Шулявська" у Києві. Унікальні фото ескізів опублікувати у Facebook. На світлинах можна роздивитись альтернативні варіанти оздоблення станції столичної підземки.
Про це повідомила спільнота "Спрага: в Києві цікаво".
"Щодня проїжджаючи станції столичної підземки, ми навіть не замислюємося про те, що звичні "Хрещатик" та "Шулявська" могли виглядати інакше. Адже їхнє внутрішнє оздоблення обирали з десятків варіантів ескізів", – додали автори проєкту.
Станцію Хрещатик було відкрито 6 листопада 1960 року у складі першої черги будівництва. З 1986 року станція має статус "Пам'ятка архітектури місцевого значення".
Станція за роки існування зазнала чимало реконструкцій та перебудов -спершу на стіні у східному торці центрального залу розташовувався барельєф із зображенням герба УРСР.
Наразі вестибюлі станції Хрещатик прикрашені декоративними панно, створені Оксаною Грудзинською – заслуженою художницею України. Саме ці панно є візитівкою не тільки київського метрополітену, але й української столиці в цілому.
Шулявська - 7-ма станція Київського метрополітену. Відкрита 5 листопада 1963 року у складі другої черги будівництва під назвою "Завод Більшовик“.
Станція Шулявська розташована на Святошинсько-Броварській лінії між станціями "Берестейська" і "Політехнічний інститут".
Нинішню назву станція Шулявська отримала 2 лютого 1993 року і з тих пір її не змінювали.
Згідно встановленими даними на 2018 рік загальний пасажиропотік станції становив 26,2 тис. осіб/добу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписати на канал у Viber можна тут.