Які послуги сервісних центрів МВС надають ЦНАПи - перелік та вартість

Для отримання послуг необхідно надати оригінали документів

ЦНАП
Послуги з питань сервісного центру МВС українці можуть отримати у ЦНАПах

У Центрах надання адміністративних послуг можна отримати адміністративні послуги з питань сервісного центру МВС. Для цього необхідно надати документи адміністратору ЦНАП. Про це повідомили у виконавчому комітеті Тернівської міської ради. 

Сервісні центри МВС спільно з ЦНАПом надають послуги з реєстрації транспортних засобів, обміну та відновлення посвідчень водія. Ці послуги доступні за принципом екстериторіальності, тобто незалежно від вашого місця проживання.

Реєстрація транспорту 

  • Заміна свідоцтва про реєстрацію авто;
  • Заміна свідоцтва про реєстрацію через заміну анкетних даних;
  • Договір купівлі-продажу, укладений в ЦНАП;
  • Договір купівлі-продажу укладений з суб’єктом господарювання;
  • Договір дарування, укладений у нотаріуса;
  • Свідоцтво на спадщину.

Документи, які необхідно надати в оригіналах адміністратору ЦНАП:

  • Паспорт/якщо ID + витяг з реєстру територіальної громади (прописка);
  • Ідентифікаційний код;
  • Документи, що підтверджують право власності на транспортний засіб(договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про право на спадщину).

Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт)

Документ про зміну персональних даних. Адміністративний збір даної послуги складає - 836 гривень.Термін розгляду заяви – 5 робочих днів.

Обмін посвідчення водія 

Якщо водійське посвідчення пошкодилося, стало недійсним або змінилися персональні дані. Документи, які необхідно надати в оригіналах адміністратору ЦНАП:

  • Паспорт/якщо ID + витяг з реєстру територіальної громади (прописка);
  • Ідентифікаційний код;
  • Посвідчення водія;
  • Документ про зміну персональних даних;
  • Адміністративний збір даної послуги складає - 572 гривень;
  • Термін розгляду заяви – 5 робочих днів.

Оплата здійснюється на місці за допомогою POS-терміналу при наявності банківської карти.

Витяг про земельну ділянку можна отримати у ЦНАПі

Відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р передбачено перелік адміністративних послуг, які мають обов’язково надаватись через ЦНАП, з використанням відомостей Держгеокадастру. Згідно зі статтею 9 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» виключено кваліфікаційні вимоги до осіб, які мають право надавати відомості з Державного земельного кадастру.

Відповідно до вищезазначеного, ЦНАП надає послугу «Витяг з ДЗК про земельну ділянку» та «Витяг з ДЗК про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Порядок отримання послуги:

Подати Державному кадастровому реєстраторові або адміністраторові Центру надання адміністративних послуг чи уповноваженій посадовій особі виконавчого органу місцевого самоврядування:

  1. заяву (у паперовій або електронній формі) за встановленою формою;
  2. документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру;
  3. документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Відповідно до ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» за надання відомостей з ДЗК справляється адміністративний збір.
Станом на 1 січня 2025 року адміністративний збір становитиме:

  • за витяг з ДЗК про земельну ділянку – 151,40 грн та окремо за відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 80 грн (отримання в паперовій формі); 40 грн – отримання в електронній формі.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити