Витяг про земельну ділянку можна отримати у ЦНАПі - умови та вартість

ЦНАП надає послугу «Витяг з ДЗК про земельну ділянку» та «Витяг з ДЗК про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»

ЦНАП
Українці можуть через ЦНАП отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Українці можуть отримати витяг з Державного земельного кадастру по земельну ділянку. Для цього потрібно звернутися з документами до ЦНАПу. Адміністративний збір становитиме - 151,40 грн. Про це повідомили у ЦНАПі Великоплосківської територіальної громади.

Відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р передбачено перелік адміністративних послуг, які мають обов’язково надаватись через ЦНАП, з використанням відомостей Держгеокадастру. Згідно зі статтею 9 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» виключено кваліфікаційні вимоги до осіб, які мають право надавати відомості з Державного земельного кадастру.

Відповідно до вищезазначеного, ЦНАП надає послугу «Витяг з ДЗК про земельну ділянку» та «Витяг з ДЗК про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Порядок отримання послуги:

Подати Державному кадастровому реєстраторові або адміністраторові Центру надання адміністративних послуг чи уповноваженій посадовій особі виконавчого органу місцевого самоврядування:

  1. заяву (у паперовій або електронній формі) за встановленою формою;
  2. документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру;
  3. документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
    Відповідно до ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» за надання відомостей з ДЗК справляється адміністративний збір.

Станом на 1 січня 2025 року адміністративний збір становитиме:

  • за витяг з ДЗК про земельну ділянку – 151,40 грн та окремо за відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 80 грн (отримання в паперовій формі); 40 грн – отримання в електронній формі.

Українці зможуть оформлювати податкові та пенсійні послуги в ЦНАПах — оновлено перелік обовʼязкових сервісів

Раніше ми писали, що Уряд ухвалив постанову, яка визначає точний перелік послуг у центрах надання адмінпослуг. Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори — працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс. З ключових змін:
 

  • Українці зможуть оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові послуги за один візит до ЦНАПу без поїздок до різних установ
  • Оновили повний перелік послуг та впровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців
  • Визначили обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей: 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання; 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу; 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити