Головна
Бізнес
Авто
11:12, 2 Вересня
Информатор UA

Интро

Україна продовжує нарощувати обсяги імпорту палива. Саме тому сьогодні немає ажіотажу на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця нашій країні потрібно 500-550 тисяч тонн пального. Міністерка економіки України Юлія Свириденко нагадала, що на початку війни скасували акцизний збір на нафтопродукти, а ПДВ знизили з 20 до 7%. Інформатор розповідає, яка зараз ситуація з пальним в Україні.  За пів року Україна в 12 разів наростила імпорт пального, ажіотажу на ринку вже немає. Якщо в березні імпортували 58,8 тисячі тонн бензину, дизельного палива та скрапленого газу, то в серпні - 709,5 тисяч тонн. "Після ударів рф по паливній інфраструктурі України ми критично залежні від імпорту нафтопродуктів. Саме тому Уряд створив умови для інтенсифікації ввезення пального з-за кордону. Визначили пріоритетність в’їзду автотранспорту з нафтопродуктами до України, забезпечили позачергове оформлення пального на кордонах, передбачили компенсацію збитків через воєнні дії, впровадили страхування залізничних та автоцистерн, а також суден інших країн, які транспортують пальне", - заявила Свириденко. За її словами, все це в комплексі дало можливість наростити обсяги імпорту в 12 разів. Обсяги імпорту:  у березні Україна імпортувала 58,8 тисячі тонн пального, у травні – 380,8 тисячі тонн пального, у серпні - 709,5 тисяч тонн пального. "Якщо в березні ми завозили в середньому на добу 827 тонн бензину та 1,4 тисяч тонн дизпалива, то в серпні – 4,2 тисяч та 16,9 тисяч тонн відповідно. На ринку бачимо поступове накопичення запасів нафтопродуктів завдяки постійному зростанню обсягів імпорту. Саме тому сьогодні немає ажіотажного попиту на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця Україні потрібно 500-550 тисяч тонн пального", - проінформувала Свириденко. Україна імпортує більші обсяги, що дозволяє забезпечувати потреби ЗСУ, а також екстрених та комунальних служб, аграріїв, громадського транспорту. Свириденко наголосила на переорієнтації імпорту пального в західному напрямку, яка сталася після повномасштабного вторгнення. "Сьогодні 95% імпортованого бензину та 72% дизельного палива ми отримуємо з країн ЄС. Лідерами постачання є Румунія, Литва, Словаччина, Греція, Болгарія та Польща. Отже досить швидко ми змогли кардинально змінити вектор імпорту нафтопродуктів таким чином, аби отримувати його в достатній кількості для покриття усіх наших потреб", - додала Свириденко. Нагадаємо, Кабмін скасував держрегулювання цін на бензин та дизпаливо. Крім того, в Україні розпочали перевірки АЗС через високі ціни на паливо. Також Інформатор писав, що у Сумах через нестачу палива автобуси їздитимуть лише у години пік. Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Яка в Україні ситуація з пальним

Читать на русском

За пів року Україна в 12 разів наростила імпорт пального

Читать на русском
Яка в Україні ситуація з пальним

За пів року Україна в 12 разів наростила імпорт пального

Україна продовжує нарощувати обсяги імпорту палива. Саме тому сьогодні немає ажіотажу на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця нашій країні потрібно 500-550 тисяч тонн пального.

Міністерка економіки України Юлія Свириденко нагадала, що на початку війни скасували акцизний збір на нафтопродукти, а ПДВ знизили з 20 до 7%. Інформатор розповідає, яка зараз ситуація з пальним в Україні. 

За пів року Україна в 12 разів наростила імпорт пального, ажіотажу на ринку вже немає. Якщо в березні імпортували 58,8 тисячі тонн бензину, дизельного палива та скрапленого газу, то в серпні - 709,5 тисяч тонн.

"Після ударів рф по паливній інфраструктурі України ми критично залежні від імпорту нафтопродуктів. Саме тому Уряд створив умови для інтенсифікації ввезення пального з-за кордону. Визначили пріоритетність в’їзду автотранспорту з нафтопродуктами до України, забезпечили позачергове оформлення пального на кордонах, передбачили компенсацію збитків через воєнні дії, впровадили страхування залізничних та автоцистерн, а також суден інших країн, які транспортують пальне", - заявила Свириденко.

За її словами, все це в комплексі дало можливість наростити обсяги імпорту в 12 разів. Обсяги імпорту: 

  • у березні Україна імпортувала 58,8 тисячі тонн пального,
  • у травні – 380,8 тисячі тонн пального,
  • у серпні - 709,5 тисяч тонн пального.

"Якщо в березні ми завозили в середньому на добу 827 тонн бензину та 1,4 тисяч тонн дизпалива, то в серпні – 4,2 тисяч та 16,9 тисяч тонн відповідно. На ринку бачимо поступове накопичення запасів нафтопродуктів завдяки постійному зростанню обсягів імпорту. Саме тому сьогодні немає ажіотажного попиту на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця Україні потрібно 500-550 тисяч тонн пального", - проінформувала Свириденко.

Україна імпортує більші обсяги, що дозволяє забезпечувати потреби ЗСУ, а також екстрених та комунальних служб, аграріїв, громадського транспорту. Свириденко наголосила на переорієнтації імпорту пального в західному напрямку, яка сталася після повномасштабного вторгнення.

"Сьогодні 95% імпортованого бензину та 72% дизельного палива ми отримуємо з країн ЄС. Лідерами постачання є Румунія, Литва, Словаччина, Греція, Болгарія та Польща. Отже досить швидко ми змогли кардинально змінити вектор імпорту нафтопродуктів таким чином, аби отримувати його в достатній кількості для покриття усіх наших потреб", - додала Свириденко.

Нагадаємо, Кабмін скасував держрегулювання цін на бензин та дизпаливо. Крім того, в Україні розпочали перевірки АЗС через високі ціни на паливо.

Також Інформатор писав, що у Сумах через нестачу палива автобуси їздитимуть лише у години пік.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.