Клієнти ПриватБанку можуть налаштувати отримання рекламних повідомлень у зручні для них канали зв’язку з банком
Клієнти ПриватБанку завжди можуть відписатися від рекламних повідомлень. Для цього потрібно виконати декілька простих кроків. Про це йдеться на сайті фінустанови.
Відписатися від рекламних повідомлень банку можна, звернувшись: за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону); у чат «Допомога Онлайн» на сайті банку чи в додатку Приват-24; до відділення банку; до співробітника під час вхідного дзвінка з пропозицією від банку.
Ви можете налаштувати отримання рекламних повідомлень у зручні для вас канали зв’язку з банком. Також можете відмовитися від рекламних дзвінків, SMS, повідомлень у Viber, застосунок Приват-24 та інші застосунки ПриватБанку. Відписатися від отримання листів можна за зверненням або самостійно в будь-якому е-mail від ПриватБанку.
Відписатися від отримання листів можна самостійно в будь-якому е-mail повідомленні від ПриватБанку. Посилання на відписку міститься в нижній частині листа. Відписка від листів за конкретним типом повідомлень встановлюється на електронну адресу, за якою оформлено відписку без кінцевого терміну.
Відписатися від отримання повідомлень у чаті Viber можна самостійно на вашому пристрої. Вимкнути отримання повідомлень можна, змінивши положення перемикача «Отримувати повідомлення» в налаштуваннях чату.
Відмовитися від отримання повідомлень, що надходять у чат PrivatBankPromo додатку «Повідомлення» на платформі Android, можна самостійно в налаштуваннях вашого пристрою:
Коли ви заблокуєте компанію, чат із нею переміститься в папку «Спам і заблоковані». Щоб переглянути повідомлення компаній, які ви заблокували, натисніть значок «Більше» і потім – «Спам і заблоковані».
Щоб відновити підписку на повідомлення, потрібно звернутися:
Зауважте, що відновлення надсилання рекламних листів відбудеться за всіма раніше встановленими відписками за вашою електронною адресою.
Все більше бізнес клієнтів ПриватБанку підключають послуги еквайрингу чи нові POS термінали через мобільний застосунок “Приват-24 для бізнесу”. Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, у березні з майже 5 тисяч реєстрацій нових торгових точок 485 клієнтів скористалися можливостями підключення та керування послугами еквайрингу через смартфон. ПриватБанк додав функціонал еквайрингу в мобільному застосунку «Приват-24 для бізнесу» у грудні 2024 року.
Бізнес клієнти банку через смартфон можуть підключити послуги еквайрингу, створювати нові точки продажу та замовити POS-термінал, керувати процесом підключення нових торгових точок та послуг. Користуватися послугою еквайрингу в мобільному застосунку «Приват-24 для бізнесу» просто: треба перейти до розділу «Послуги», вибрати у списку доступних послуг «Еквайринг», натиснути кнопку «Додати торгову точку», заповнити необхідну інформацію та надіслати заявку до банку, як на відео. Також клієнти можуть підписувати договори та акти прийому-передачі термінала і користуватися виписками по терміналах безпосередньо у мобільному застосунку Приват24 для бізнесу в будь-який зручний час.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.