З його допомогою можна отримати в онлайн-режимі план дій, якщо ви опинилися в епіцентрі насильства, але не знаєте як діяти
В Україні з початком карантинних обмежень, з 9 квітня і 13 липня, в месенджерах Telegram і Viber відповідно з'явився чат-бот для допомоги жертвам домашнього насильства. Його функціонал продовжує розширюватися.
Інформатор розповість про головні "кнопки" чат-боту для тих, хто може опинитися в зоні ризику вдома.
Чат-бот @police_helpbot акумулює всю необхідну інформацію про домашнє насильство, повідомляють в МВС.
Чат-бот може:
Щоб завантажити чат-бот на свій телефон, досить зайти в додаток і ввести в рядок пошуку ключ - #Police_helpbot.
Чат запропонує вам запустити його натисканням кнопки та повідомить, що отримати допомогу в разі насильства стосовно вас ви також можете за номером телефону 102.
Підписавшись ви зможете з головного меню перейти в одну з вкладок і дізнатися про можливу допомогу і підтримку, про те, що являє собою домашня агресія і чому вона небезпечна, а також почитати про сам чат-бот і те, як він працює.
З будь-якої інформаційної вкладки меню можна повернутися - в головну.
Якщо ви опинилися в ситуації, яка загострюється, і не знаєте, що робити, вам допоможе кнопка - план безпеки. Перейшовши за нею, ви зможете обрати ту ситуацію, в якій опинилися самі. Як тільки ви зробите це - отримаєте детальний план-підказку, як діяти.
Перейшовши до вкладки головного меню - допомога і підтримка - ви можете прямо з чату зателефонувати до поліції за номером 102 або обрати кнопку обласного підрозділу Нацполіції.
Також чат-бот може підказати номера гарячих ліній організацій, куди варто звертатися за допомогою в менш екстрених випадках.
Чат-бот також інформує про те, якими мають бути дії правоохоронців в подібних обставинах.
Бот вкаже на організації, в яких можна отримати правову допомогу, а також контакти центрів соціальної допомоги.
Ще один спосіб потрапити до чат-бота - відсканувати QR-код.
Зараз у чат-боті #Police_helpbot (ДійПротиНасільства)з'явилися контакти мобільних бригад соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства. У них такі завдання:
Для довідки.
У перший місяць існування чат-боту його встановили понад 2,5 тисячі користувачів Telegram,86% з яких залишили чат-бот у себе в додатку. Ще 500 користувачів встановили чат-бот у Viber.
В середньому щомісяця до чат-бота додаються 200 користувачів Telegram, і 40 - Viber.
Найбільш популярні розділи серед користувачів:
Раніше Інформатор повідомляв, що прикордонники запустили чат-бот для інформування про умови перетину кордону.
Також повідомлялося, що в Україні представили чат-бот для кримчан Crimea IsUAbot.
Крім того, "Укрзалізниця" запустила чат-боти із функцією продажу квитків у Viber та Telegram.
Також Інформатор писав про чат-боти і електронні направлення на ПЛР в якості цифрових інструментів в боротьбі з COVID-19.