ПриватБанк запроваджує новий стандарт комунікації для захисту клієнтів
ПриватБанк з червня 2025 року здійснює дзвінки клієнтам виключно з короткого номера 3700. Дзвінки через месенджери від осіб, які представляються працівниками банку є шахрайством. Про це повідомили у пресслужбі фінустанови.
ПриватБанк запроваджує новий стандарт комунікації для захисту клієнтів. Від початку червня 2025 року, дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від ПриватБанку для роздрібних клієнтів по всій Україні здійснюють з короткого сервісного номера контактного центру банку 3700.
"Нововведення допоможе ефективніше протидіяти шахрайським схемам у сфері фінансових послуг та підвищить довіру клієнтів до комунікації з банком. Стандартизуючи дзвінки з єдиного номера контактного центру, ми хочемо забезпечити впевненість клієнтів у тому, що вони спілкуються з офіційним представником банку”, - зазначив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
Сервісні дзвінки від ПриватБанку за номером 3700 отримуватимуть клієнти, які знаходяться на території України та чиї фінансові номери зареєстровані в українських мобільних операторів: Київстар, Водафон, Лайфселл. Короткий номер 3700 є основним сервісним телефонним номером ПриватБанку для комунікацій з клієнтами, але за потреби, комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів. Для безпеки клієнта, приналежність номера до банку можна перевірити за посиланням (додаток Приват-24 - Меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону»). Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним - дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів. Також ПриватБанк вчергове звертає увагу клієнтів, що банк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам подзвонили у месенджер та представились працівником банку - ймовірно це шахраї.
Шахраї телефонують та пропонують встановити новий застосунок банку. Мета шахрайської схеми – отримати доступ до інтернет-банкінгу. Зловмисники представляються працівниками банків і повідомляють, що старий банківський застосунок більше не працює і вам потрібно завантажити новий. Потім вони надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чат-бота в одному з месенджерів. Таким чином, аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку. Потім шахраї переконують назвати код зі смс-повідомлень чи дзвінків від справжньої служби підтримки банку, у результаті отримують доступ до інтернет-банкінгу і викрадають кошти.
Як уникнути шахрайства?
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на платіжній картці. Завжди припиняйте розмову, якщо:
Дотримуйтеся правил безпеки, коли завантажуєте застосунок на свій телефон чи інший пристрій. Обирайте лише ліцензійне програмне забезпечення з офіційних магазинів або вебсайтів розробників. Використовуйте такі офіційні платформи, як:
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції за посиланням або повідомте про цю ситуацію за номером телефону: 0 800 505 170.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.