“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Доступ до таких даних надають відповідно до зміненої політики конфіденційності
Telegram змінив політику конфіденційності, і тепер рекламодавці можуть бачити приблизне місцезнаходження користувачів. Це стосується саме потенційних клієнтів з України чи росії. Раніше Павло Дуров обіцяв, що такого ніколи не буде.
Відповідні зміни вказано в офіційній політиці конфіденційності. Фактично, рекламодавцям розширили доступ до даних користувачів. Це дозволить точніше таргетувати рекламу. Нововведення почали діяти з 8 липня.
В документі сказано, що це було зроблено для “дотримання територіальних обмежень під час показу рекламних оголошень у країнах із великою кількістю російськомовних каналів”. Аналогічне формулювання вказано і в російській версії правил. Також оновлення додало в кабінет рекламодавців функцію “Target Сountries / Locations” – вона дозволяє налаштовувати таргетинг на країни та регіон. Раніше ж можна було обирати тільки мову цільових каналів.
Фактично, тепер можна таргетувати рекламу також за містом проживання користувачів. Зазначається, що інші геолокаційні дані для визначення місцеперебування не використовуються – тільки приблизне розташування за IP.
Окремо варто зазначити, що у 2021 році засновник Telegram Павло Дуров заявляв, що дані користувачів ніколи не будуть використовуватися для таргетингу реклами. Він заявляв, що вміст рекламу буде залежати тільки від тематики каналу. Проте, це суперечить цій заяві.
Дослідження показують, що основним джерелом новин для українців в період російського вторгнення стали соціальні мережі. Рівень довіри до них наразі зрівнявся з телебаченням. Найпопулярнішим серед соцмереж наразі є Telegram (71,3% людей дізнаються там новини). Далі йдуть YouTube (66,2%) та Facebook (55%).
Водночас, продовжується і стрімкий зліт аудиторії нової соцмережі, яка стала заміною Twitter – Threads. Усього за 5 днів із запуску кількість людей, які зареєструвалися в ній, сягнула 100 млн. Instagram для такого результату знадобилося 2,5 року.
Нагадаємо, що Ілон Маск запропонував Цукербергу замість бійки влаштувати змагання з “вимірювання членів”.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.