Всупереч обіцянкам Дурова. Telegram надав рекламодавцям доступ до місцезнаходження українців та росіян

Доступ до таких даних надають відповідно до зміненої політики конфіденційності

Telegram
Telegram тепер дає рекламодавцям дані про місцезнаходження українців та росіян

Telegram змінив політику конфіденційності, і тепер рекламодавці можуть бачити приблизне місцезнаходження користувачів. Це стосується саме потенційних клієнтів з України чи росії. Раніше Павло Дуров обіцяв, що такого ніколи не буде.

Відповідні зміни вказано в офіційній політиці конфіденційності. Фактично, рекламодавцям розширили доступ до даних користувачів. Це дозволить точніше таргетувати рекламу. Нововведення почали діяти з 8 липня.

В документі сказано, що це було зроблено для “дотримання територіальних обмежень під час показу рекламних оголошень у країнах із великою кількістю російськомовних каналів”. Аналогічне формулювання вказано і в російській версії правил. Також оновлення додало в кабінет рекламодавців функцію “Target Сountries / Locations” – вона дозволяє налаштовувати таргетинг на країни та регіон. Раніше ж можна було обирати тільки мову цільових каналів.

Фактично, тепер можна таргетувати рекламу також за містом проживання користувачів. Зазначається, що інші геолокаційні дані для визначення місцеперебування не використовуються – тільки приблизне розташування за IP.

Окремо варто зазначити, що у 2021 році засновник Telegram Павло Дуров заявляв, що дані користувачів ніколи не будуть використовуватися для таргетингу реклами. Він заявляв, що вміст рекламу буде залежати тільки від тематики каналу. Проте, це суперечить цій заяві.

Світ соціальних мереж

Дослідження показують, що основним джерелом новин для українців в період російського вторгнення стали соціальні мережі. Рівень довіри до них наразі зрівнявся з телебаченням. Найпопулярнішим серед соцмереж наразі є Telegram (71,3% людей дізнаються там новини). Далі йдуть YouTube (66,2%) та Facebook (55%).

Водночас, продовжується і стрімкий зліт аудиторії нової соцмережі, яка стала заміною Twitter – Threads. Усього за 5 днів із запуску кількість людей, які зареєструвалися в ній, сягнула 100 млн. Instagram для такого результату знадобилося 2,5 року.

Нагадаємо, що Ілон Маск запропонував Цукербергу замість бійки влаштувати змагання з “вимірювання членів”.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube