«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
З ігрової індустрії заробіток йшов лише від ігор та сервісів
Під час слухань у справі Epic Games проти Apple підтвердилося, що Microsoft продавала консолі Xbox у збиток компанії, щоб заробити на іграх та сервісах.
Про це повідомила віце-президент Microsoft з розвитку бізнесу Xbox Лорі Райт на суді, - передає Інформатор .
5 травня вона виступила свідком у справі Epic Games проти Apple. У своїй промові вона розповіла, як працює ігровий підрозділ компанії, та підтвердила, що абсолютно всі консолі Xbox продавалися у збиток. Це означає, що їх вартість не покривала фактичних витрат на виробництво.
Така практика в індустрії використовується досить часто. Все для того, щоб зробити консолі доступнішими для геймерів, і вони потім приносили б дохід за рахунок придбання ігор. Така сама ситуація і в Sony, що стало відомо з її квартального звіту .
"Does Microsoft ever earn a profit on the sale of an Xbox console?" No says Wright. "If Microsoft sells consoles at a loss, why does it keep selling consoles?" Wright responds that the biz model is for a consumer end-to-end experience, and "hardware is critical" for that.
— Tom Warren (@tomwarren) May 5, 2021
«Чи отримувала Microsoft коли-небудь прибуток від продажу консолі Xbox?» Ні, каже Райт. «Якщо Microsoft продає консолі у збиток, то чому вона продовжує їх продавати?» Райт відповідає, що це бізнес-модель для безперервної взаємодії зі споживачами, а «залізо» грає в ній ключову роль».
Сенс виступу Райт на суді в тому, що далі вона заявляє,що якби не 30% комісія, через яку Epic Games і виступила проти Apple, то заробляти гроші для компанії було б ще складніше.
У представлених на засіданні документах також знайшлися і згадки щодо сум, зароблених на продажу ігор та з сервісів усіма великими компаніями, що працюють в ігровому сегменті. Завдяки цьому, можна скласти такий ТОП-10 компаній з прибутку у цій сфері за 2019 рік:
До слова, компанія Nintendo виявилася єдиною, хто зміг навіть заробити на продажу консолей. Щоправда, заробіток склав всього 332 млн доларів при загальному доході у 2,6 млрд доларів.