У Волинському ТЦК обурилися сюжетом про те, що працівники центру проводять людей без черги й заперечили наявність будь-яких привілеїв для клієнтів
Волинський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) спростував інформацію про те, що в Луцькому ТЦК працівники нібито обслуговують "своїх" без черги, в той час, як інші громадяни змушені чекати кілька годин. Там кажуть, що відео, яке поширюються в мережі, містить неточності та не відображає реальної ситуації. В ТЦК кажуть, що всі громадяни, які звертаються до центру, обслуговуються дотримуючись черги.
Про це Волинський ТЦК та СП написав у Telegram-каналі. Там додали, що черговість обслуговування в центрі може варіюватися залежно від типу послуг, які потребують громадяни.
"Те, що ви бачите на відео, є викривленням справжньої ситуації. Кожен громадянин, який звертається до нашого центру, отримує послуги по черзі", - пише ТЦК.
Також пресцентр Волинського ТЦК пояснив, що в центрі існує кілька черг залежно від виду послуг. Окрема черга є для обробки документів, ще одна — для отримання повісток, а для подання або отримання документів щодо відстрочки — інша.
Центр також прокоментував втручання адвокатів у процеси мобілізації та медичних оглядів. Там заявили, що такі процедури мають специфічний характер і потребують знання спеціалізованих аспектів, якими володіють лише уповноважені особи та фахівці. Втручання сторонніх осіб може порушити об'єктивність і незалежність процесів мобілізації та медичного огляду, що є критично важливими для національної безпеки.
"Особи, які мають право на відстрочку, повинні особисто подавати документи до голови комісії ТЦК та СП", — зазначили в обласному центрі, додавши, що процеси мобілізації та медичного огляду повинні проходити без зовнішнього впливу.
У сюжеті волинського телеканалу "Аверс" від 13 серпня показали, як деяких цивільних осіб зустрічають працівники ТЦК, які супроводжують їх по кабінетах, зокрема, для оформлення відстрочки або інших послуг.
Журналісти зафіксували ситуацію, коли "свої" клієнти заходять до центру у супроводі працівника ТЦК, який спеціально зустрічає їх і веде по необхідних інстанціях. Це викликало обурення інших відвідувачів, які змушені чекати по кілька годин на свою чергу. Як зазначено в сюжеті, деякі військовозобов'язані підтверджують, що прийшли за попередньою домовленістю для оформлення відстрочки чи інших питань.
"Схоже, що деякі відвідувачі мають персональний супровід, що дозволяє їм уникнути черг, в той час, як інші чекають по декілька годин. Це виглядає як привілеї для окремих осіб, а не як соціальна підтримка", — коментувала журналістка.
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, як насправді працює електронна черга. Також ми писали, що потрібно знати військовозобов'язаним під час зустрічі з військкомом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.