Військовий не зміг здійснити покупку в інтернеті через відсутність мережі - реакція ПриватБанку

У ПриватБанку відреагували на допис чоловіка

ПриватБанк
Чоловік вирішив здійснити покупку в інтернеті, але не зміг провести оплату, бо був без доступу до стільникової мережі, і не мав можливості отримати повідомлення від ПриватБанку

Чоловік вирішив придбати товар в інтернеті. Однак не зміг розрахуватися карткою, бо був без доступу до стільникової мережі. Він не мав можливості отримати повідомлення, а жодної іншої альтернативи підтвердити списання коштів ПриватБанк йому не надав. Про свою ситуацію клієнт написав 18 жовтня на Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, звернення до онлайн підтримки через додаток Приват-24 не допомогло. Його почали переконувати, що банк взагалі не впливає на відправку СМС, які приходять з номера ПриватБанк.

"Любий ПриватБанк, нам треба серйозно поговорити. Я є твоїм вірним клієнтом вже дуже давно, мабуть, понад 15 років - це точно. Свого часу ти підкупив мене своєю клієнтоорієнтованістю та швидкістю в обслуговуванні. І мені б дуже не хотілося з тобою розлучатися. Але для цього ти мусиш лишатися таким самим клієнтоорієнтованим і змінюватися відповідно до сучасних вимог та тенденцій. Я вирішив купити собі в інтернеті труси, але не зміг провести з твоєю допомогою оплату товару, бо був без доступу до стільникової мережі, і не мав можливості отримати СМС, а жодної іншої альтернативи підтвердити списання коштів ти мені не надав. Звернення до онлайн підтримки через додаток також не допомогло. Мене чомусь почали переконувати, що банк взагалі не впливає на відправку СМС, які приходять з номера ПриватБанк. Найгірше в цьому всьому те, що ця проблема не нова. Військові (які складають величезний відсоток твоїх користувачів) ще з 2022 року жалілися тобі, ПриватБанк, на те що не можуть без стільникового зв'язку скористатися твоїми послугами. Минуло більше ніж три роки, але, видається, тебе це досі зовсім не турбує. Ти маєш почати змінюватися, любий, інакше у мене не залишиться іншого вибору, окрім як піти від тебе назавжди", - скаржиться чоловік. 

Військовий не зміг здійснити покупку в інтернеті через відсутність мережі - реакція ПриватБанку 1
Чоловік вирішив здійснити покупку в інтернеті, але не зміг провести оплату, бо був без доступу до стільникової мережі, і не мав можливості отримати повідомлення від ПриватБанку

Реакція ПриватБанку 

У ПриватБанку відреагували на допис чоловіка. Там вказують, що їм прикро, що сталась така ситуація. 

"Доброго дня! Нам прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення", - заявили у ПриватБанку. 

Українці зможуть користуватися Приват-24 без інтернету

15 мільйонів клієнтів Приват-24 першими в Україні зможуть користуватися мобільним банком та не платити за використаний під час банкінгу мобільний інтернет. Мати доступ до всіх функцій Приват-24 абсолютно безкоштовно, не витрачаючи мегабайти інтернету, зможуть всі клієнти на території України, які є абонентами Водафон та Лайфселл. Також доступ до Приват-24 без наявності доступного балансу мобільного інтернету дозволить без обмежень провести необхідні операції - поповнити мобільний, переказати кошти, оплатити комуналку.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити