Відпустка без проблем: як обрати туроператора та куди скаржитись на шахраїв

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги – за захистом порушених прав споживача звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби

Відпустка Фото Держпродспоживслужби
Відпустка Фото Держпродспоживслужби

Підхід до організації відпочинку у всіх різний – хтось сам продумує маршрут, замовляє квитки на транспорт і шукає житло, а хтось – надає перевагу замовленню пакетного туру. Держпродспоживслжба нагадує споживачам, на що варто звернути увагу при укладенні договору на туристичне обслуговування.

Варто перевірити щоб:

  • туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація розміщена в Ліцензійному реєстрі суб’єктів туроператорської діяльності);
  • в договорі були вказані заявлені дати від’їзду та приїзду;
  • в договорі була вказана інформація про наявність трансферу у разі заявлення такої послуги;
  • готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
  • були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
  • кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
  • була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.

В подорож обов’язково візьміть з собою:

  • копію договору на туристичне обслуговування;
  • оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
  • контакти туроператора (турагента);
  • контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги – за захистом порушених прав споживача звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні, надавши:
фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
розрахункові квитанції понесених витрат тощо.

Як подати скаргу

За наявності інформації про порушення в сфері туризму, можна направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • написати листа на електрону пошту econsumer - info@dpss.gov.ua;
  • надати в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
  • зателефонувати на «гарячу лінію» за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити