“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Вартість тарифу підіймають в односторонньому порядку й навіть не попереджають абонентів
Мобільний оператор "Київстар" захлинувся у скаргах від абонентів. Здебільшого вони пов'язані зі збільшенням цін тарифів в односторонньому порядку. Один з користувачів написав, що йому вартість підняли з 200 до 250 гривень і навіть не попередили.
В коментарях на офіційній сторінці "Київстар" у Facebook він написав, що декілька місяців тому врегулював питання з компанією, але ціна знову завищена й ніхто його про це не попередив.
"Що за фігня з тарифом? Декілька місяців тому в односторонньому порядку перекинули на "все разом" за 250 гривень. Зідзвонився з оператором й переключили на 200. Зараз знов повідомлення з попередження про зняття 250 грн", – написав чоловік.
За його словами, він намагався зв'язатись з оператором через 466, але марно. Пошук пункту зв'язку з оператором у голосових підказках відсутній. На останок абонент нагадав "Київстару", що у країні війна й запитав "чи не лусне він від жадібності".
Спочатку чоловікові коректно відповіли, щоб він написав деталі своєї скарги, але після слів "знизьте тарифи й спростіть доступ до оператора", перейшли до більш різкої форми спілкування.
"Ціни на наші послуги відповідають ситуації на ринку, потребам і можливостям наших абонентів. Доступ до операторів простий: можна писати у ФБ, інстаграм, через додаток Мій Київстар, на сайті Київстар, зателефонувати на 466", – йдеться у повідомленні.
Якщо все ж проблема існує, то порекомендували звернутися у особисті повідомлення.
Раніше Інформатор писав, що Київстар припинив надавати послугу "Комфортний перехід", яка була найпопулярнішою серед абонентів. Також повідомляли, що він припинив дію шести тарифів. Мова йде про старі та неактуальні пропозиції, на які майже немає попиту. натомість "Київстар" запустив новий тариф за 200 грн.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.