У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Мобільний оператор стверджує, що піклується про потреби користувачів і оптимізує свою роботу
Національний мобільний оператор «Київстар» із 27 липня припиняє дію однієї з найпопулярніших своїх послуг — «Комфортний перехід». Компанія переконує, що йдеться про забезпечення інтересів користувачів. «Київстар» повідомляє, що аналіз показав, що клієнти «перестали активно користуватися цією послугою».
Пресслужба компанії повідомила, що «Київстар» керуються потребами своїх користувачів і дбає про стабільну роботу мережі. Тому, мовляв, ті послуги, якими українці не користуються мають бути припинені.
«У зв’язку з постійним аналізом та оновленням послуг компанії Київстар вносить зміни та зосереджується на найбільш актуальних та важливих послугах для клієнтів», — йдеться в повідомленні.
«Київстар» натомість збирається докладати більше зусиль для забезпечення якісної роботи мобільних послуг та домашнього інтернету, а також інших корисних сервісів, що відповідають потребам та очікуванням клієнтів.
Послуга «Комфортний перехід» давала можливість безплатно повідомити користувачів мобільного зв’язку про зміну свого попереднього номера мобільного телефону на номер у мережі «Київстар». На старому номері можна було встановити переадресацію на спецномер «Київстару», після чого тому, хто телефонуватиме на старий номер абонента система програватиме звукове повідомлення про зміну його номера. Водночас абоненту-замовнику послуги «Комфортний перехід» надходило SMS з інформацією про те, коли й із якого номера телефонували на його старий номер.
Раніше ми розповідали про те, що компанія «Київстар» попереджає своїх абонентів про закриття низки тарифних планів, натомість обіцяють нові, з вигіднішими умовами. А ще ми розповідали про скарги користувачів цього оператора на те, що компанія продає номери телефонів, які раніше були внесені до чорних списків і тепер заблоковані в більшості соціальних мережах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.