“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Мобільний оператор стверджує, що піклується про потреби користувачів і оптимізує свою роботу
Національний мобільний оператор «Київстар» із 27 липня припиняє дію однієї з найпопулярніших своїх послуг — «Комфортний перехід». Компанія переконує, що йдеться про забезпечення інтересів користувачів. «Київстар» повідомляє, що аналіз показав, що клієнти «перестали активно користуватися цією послугою».
Пресслужба компанії повідомила, що «Київстар» керуються потребами своїх користувачів і дбає про стабільну роботу мережі. Тому, мовляв, ті послуги, якими українці не користуються мають бути припинені.
«У зв’язку з постійним аналізом та оновленням послуг компанії Київстар вносить зміни та зосереджується на найбільш актуальних та важливих послугах для клієнтів», — йдеться в повідомленні.
«Київстар» натомість збирається докладати більше зусиль для забезпечення якісної роботи мобільних послуг та домашнього інтернету, а також інших корисних сервісів, що відповідають потребам та очікуванням клієнтів.
Послуга «Комфортний перехід» давала можливість безплатно повідомити користувачів мобільного зв’язку про зміну свого попереднього номера мобільного телефону на номер у мережі «Київстар». На старому номері можна було встановити переадресацію на спецномер «Київстару», після чого тому, хто телефонуватиме на старий номер абонента система програватиме звукове повідомлення про зміну його номера. Водночас абоненту-замовнику послуги «Комфортний перехід» надходило SMS з інформацією про те, коли й із якого номера телефонували на його старий номер.
Раніше ми розповідали про те, що компанія «Київстар» попереджає своїх абонентів про закриття низки тарифних планів, натомість обіцяють нові, з вигіднішими умовами. А ще ми розповідали про скарги користувачів цього оператора на те, що компанія продає номери телефонів, які раніше були внесені до чорних списків і тепер заблоковані в більшості соціальних мережах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.