“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Українці вказали оператору на низьку якість послуг та необґрунтовано зростаючу вартість тарифів
Українці не перестають скаржитись на оператора мобільного зв'язку "Київстар", який є найбільшим в Україні. Цього разу абонентка зазначила, що якість послуг огидна і не збігається з вартістю тарифів.
Жінка написала скаргу в коментарях на офіційній сторінці "Київстар" у Facebook. За її словами, протягом цілого дня вона не могла додзвонитись до сина, який поїхав в інше місто складати іспит.
"Добрий вечір. Шановні оператори, що це за якість зв’язку на протязі всього дня? Не можна поспілкуватися по телефону. Син поїхав здавати вступні екзамени і я не могла дізнатися, як в нього справи. Після з’єднання чути було лише декілька секунд, а далі роз‘єднувало. І так було цілий день", – написала жінка.
Вона додала, що до оператора теж неможливо додзвонитися й зазначила, що вже всім українцям потрібно змінити покриття, бо "Київстар вже зажерся". Також жінка відмітила, що не дивлячись на низьку якість послуг, оператор постійно підвищує ціни на тарифні плани.
Фахівці компанії "Київстар" швидко відреагували на скаргу абонентки. Вони пообіцяли детально все перевірити та вирішити проблему.
Раніше Інформатор писав, що "Київстар" запустив новий тариф за 200 гривень. Також повідомляли, що мобільний оператор "Київстар" розповів, як пройти ідентифікацію, щоб поповнити мобільний рахунок через термінал.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписати на канал у Viber можна тут.