У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Українці вказали оператору на низьку якість послуг та необґрунтовано зростаючу вартість тарифів
Українці не перестають скаржитись на оператора мобільного зв'язку "Київстар", який є найбільшим в Україні. Цього разу абонентка зазначила, що якість послуг огидна і не збігається з вартістю тарифів.
Жінка написала скаргу в коментарях на офіційній сторінці "Київстар" у Facebook. За її словами, протягом цілого дня вона не могла додзвонитись до сина, який поїхав в інше місто складати іспит.
"Добрий вечір. Шановні оператори, що це за якість зв’язку на протязі всього дня? Не можна поспілкуватися по телефону. Син поїхав здавати вступні екзамени і я не могла дізнатися, як в нього справи. Після з’єднання чути було лише декілька секунд, а далі роз‘єднувало. І так було цілий день", – написала жінка.
Вона додала, що до оператора теж неможливо додзвонитися й зазначила, що вже всім українцям потрібно змінити покриття, бо "Київстар вже зажерся". Також жінка відмітила, що не дивлячись на низьку якість послуг, оператор постійно підвищує ціни на тарифні плани.
Фахівці компанії "Київстар" швидко відреагували на скаргу абонентки. Вони пообіцяли детально все перевірити та вирішити проблему.
Раніше Інформатор писав, що "Київстар" запустив новий тариф за 200 гривень. Також повідомляли, що мобільний оператор "Київстар" розповів, як пройти ідентифікацію, щоб поповнити мобільний рахунок через термінал.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписати на канал у Viber можна тут.