Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Тільки п'ята частина - 20% ЛГБТ учнів сказали, що в школі вони почуваються безпечно
В Україні фахівці заявляють про необхідність створення в школах «простору почутого» для ЛГБТ-учнів. Це повинно підвищити впевненість підлітків в собі і успіхи в навчанні.
Про це повідомили на прес-конференції "УНІАН" за результатами національного дослідження шкільного середовища в Україні, передає Інформатор .
«Умовою участі в цьому дослідженні було те, щоб діти навчалися в українській школі впродовж 2019-2020 навчального року, а також вони ідентифікують себе як лесбіянки, геї, бісексуали або негетеросексуальні люди, або люди з трансгендерною ідентичністю», - заявила кандидат наук з політології, координатор дослідження в Україні Марина Шевцова.
За її словами, решта опитаних діти, тобто близько 80%, відчувають себе в школі небезпечно, некомфортно.
«З них 44% - через свою сексуальну орієнтацію, майже 40% - через вагу або розміри тіла. Майже 30% учнів тролять за гендерну ідентичність або експресію. Через це майже 30% дітей уникають того, щоб заходити до туалету в школах, 20% бояться йти навіть до їдальні. Майже половина таких учнів уникають шкільних заходів, спортивних тренувань, тому що бояться, що їх там будуть бити або тролити», - зазначила Шевцова.
Наразі майже половина таких дітей страждають від кібербулінгу.
«І 60% з цих дітей сказали, що у них в школі немає жодного дорослого, до якого вони могли б з цим звернутися і поговорити. 20% сказали, що в їхній школі є така доросла людина. Наявність хоча б однієї такої людини у навчальному закладі значно покращує ситуацію з упевненістю дитини, бажанням йти до школи», - пояснила Шевцова.
Згідно з опитуванням, майже 70% учнів часто чують гомофобні висловлювання навколо себе, і 67% таких дітей сказали, що вони чули такі висловлювання і навіть образи від працівників школи.
"Щоб виправити ситуацію, потрібно інформувати школярів, батьків, педагогів, необхідно створити шкільну політику для протидії булінгу. Для педагогів є відповідні безкоштовні тренінги про те, як працювати з ЛГБТ-підлітками, їхніми батьками. В кожній школі повинні бути дорослі люди, які відкрито підтримують ЛГБТ-спільноту та можуть вислухати дитину і дати корисну пораду, надати підтримку", - говорить фахівець.
Глава громадського об'єднання «Студена» Анастасія Мельниченко підкреслила, що вона вражена результатами дослідження, і погодилася з тим, що одна з важливих речей, які потрібно зробити в школі - це так званий «простір почутого».
Для довідки: Дослідження проводилося з травня по вересень 2020 року за американською методологією та охопило 1 тис 743 людини (діти від 13 до 18 років).
Нагадаємо, в Україні у 2020 році відбулося 188 випадків нападів, дискримінації прав ЛГБТ. Крім того, для дитячих бібліотек закупили книги про одностатеве кохання.
Також Інформатор розповідав, в Україні одностатева пара вперше уклала договір, який прирівнюється до шлюбу.