Головна
Україна
Події
11:07, 5 Липня
Информатор UA

Интро

В Україні запустили сервіс для боротьби з незаконними діями колекторів. За цей рік зафіксували 3 142 письмові скарги і 8 258 усних звернень. Про це свідчать дані платформи ,- передає Інформатор . Систему спілкування з колекторами розробили український католицький університет і компанія Bot Partners в межах програми Нацбанку Знай свої права. Сервіс доступний 24/7 в месенджерах і в додатках. З його допомогою користувачі можуть дізнатися, як захистити свою приватність, перевірити себе в державних реєстрах та подати скаргу до Нацбанку України. Незважаючи на те, що закон регламентує дії колекторів, до Національного банку продовжують надходити скарги на порушення колекторами норм етичності в роботі. Боржники найчастіше скаржаться на: неетичну поведінку колекторів - 1 422 скарги або 45%, використання персональних даних третіх осіб - 1 189 або 38%, агресивна поведінка працівників колекторських служб - 398 або 13% розголошення персональних даних позичальників - 133 або 4%. В Україні запустили сервіс для боротьби з незаконними діями колекторів. За цей рік зафіксували 3 142 письмові скарги і 8 258 усних звернень. Про це свідчать дані платформи ,- передає Інформатор . Систему спілкування з колекторами розробили український католицький університет і компанія Bot Partners в межах програми Нацбанку Знай свої права. Сервіс доступний 24/7 в месенджерах і в додатках. З його допомогою користувачі можуть дізнатися, як захистити свою приватність, перевірити себе в державних реєстрах та подати скаргу до Нацбанку України. Незважаючи на те, що закон регламентує дії колекторів, до Національного банку продовжують надходити скарги на порушення колекторами норм етичності в роботі. Боржники найчастіше скаржаться на: неетичну поведінку колекторів - 1 422 скарги або 45%, використання персональних даних третіх осіб - 1 189 або 38%, агресивна поведінка працівників колекторських служб - 398 або 13% розголошення персональних даних позичальників - 133 або 4%. Так, в березні був прийнятий закон, який захищає боржників при врегулюванні протермінової заборгованості. Згідно з новим законом колектори отримали чіткий регламент етичної роботи. Зокрема забороняється: шукати і використовувати дані боржників за графіком роботи, стану здоров'я, зустрічей, подорожей та інформації в соцмережах, використовувати загрози, шантаж, здійснювати психологічний і фізичний тиск, вводити в оману щодо терміну погашення і розміру боргу, вимагати компенсувати роботу колекторів і вартість заходів, спрямованих на погашення боргу, турбувати з 20:00 по 9:00, та також у вихідні, святкові та неробочі дні за власною ініціативою колекторів, користуватися сервісом автодозвону більше 30 хвилин на добу, повідомляти третім особам про наявність заборгованості або вимагати від них прийняти на себе зобов'язання із заборгованості, якщо інше не зазначено в кредитному договорі, шкодити репутації, зустрічатися без повідомлення та узгодження цієї зустрічі, взаємодіяти з боржником і пов'язаними особами в разі, якщо людина знаходиться в лікарні, є недієздатною, взаємодіяти більш ніж два рази на добу, крім випадків, коли ініціатива виходить від боржника (взаємодія з допомогою засобів зв'язку). Щоб скористатися інструкцією зі спілкування з колекторами. потрібно відкрити сервіс,в головному меню натисніть . Після цього оберіть кнопку Як захиститися від колекторів Нагадаємо, Рада ухвалила Закон,який захищає боржників від колекторів.Крім того, як будуть карати колекторів за порушення прав боржників. Також Інформатор писав, як захиститися від колекторів . Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .

В Україні запустили чат-бот для захисту від колекторів

Читать на русском
В Україні запустили чат-бот для захисту від колекторів

Наразі понад 2 млн українців перебувають в реєстрі боржників, за рік їхня кількість зросла на 18%

В Україні запустили сервіс для боротьби з незаконними діями колекторів. За цей рік зафіксували 3 142 письмові скарги і 8 258 усних звернень.

Про це свідчать дані платформи «Опендатабот»,- передає Інформатор

Систему спілкування з колекторами розробили український католицький університет і компанія Bot & Partners в межах програми Нацбанку «Знай свої права». Сервіс доступний 24/7 в месенджерах і в додатках. З його допомогою користувачі можуть дізнатися, як захистити свою приватність, перевірити себе в державних реєстрах та подати скаргу до Нацбанку України.

Незважаючи на те, що закон регламентує дії колекторів, до Національного банку продовжують надходити скарги на порушення колекторами норм етичності в роботі. Боржники найчастіше скаржаться на:

  • неетичну поведінку колекторів  - 1 422 скарги або 45%,
  • використання персональних даних третіх осіб - 1 189 або 38%,
  • агресивна поведінка працівників колекторських служб - 398 або 13%
  • розголошення персональних даних позичальників - 133 або 4%.

 

В Україні запустили сервіс для боротьби з незаконними діями колекторів. За цей рік зафіксували 3 142 письмові скарги і 8 258 усних звернень.

Про це свідчать дані платформи «Опендатабот»,- передає Інформатор

Систему спілкування з колекторами розробили український католицький університет і компанія Bot & Partners в межах програми Нацбанку «Знай свої права». Сервіс доступний 24/7 в месенджерах і в додатках. З його допомогою користувачі можуть дізнатися, як захистити свою приватність, перевірити себе в державних реєстрах та подати скаргу до Нацбанку України.

Незважаючи на те, що закон регламентує дії колекторів, до Національного банку продовжують надходити скарги на порушення колекторами норм етичності в роботі. Боржники найчастіше скаржаться на:

  • неетичну поведінку колекторів  - 1 422 скарги або 45%,
  • використання персональних даних третіх осіб - 1 189 або 38%,
  • агресивна поведінка працівників колекторських служб - 398 або 13%
  • розголошення персональних даних позичальників - 133 або 4%.

Так, в березні був прийнятий закон, який захищає боржників при врегулюванні протермінової заборгованості. Згідно з новим законом колектори отримали чіткий регламент етичної роботи. Зокрема забороняється:

  • шукати і використовувати дані боржників за графіком роботи, стану здоров'я, зустрічей, подорожей та інформації в соцмережах,
  • використовувати загрози, шантаж, здійснювати психологічний і фізичний тиск,
  • вводити в оману щодо терміну погашення і розміру боргу, вимагати компенсувати роботу колекторів і вартість заходів, спрямованих на погашення боргу,
  • турбувати з 20:00 по 9:00, та також у вихідні, святкові та неробочі дні за власною ініціативою колекторів,
  • користуватися сервісом автодозвону більше 30 хвилин на добу,
  • повідомляти третім особам про наявність заборгованості або вимагати від них прийняти на себе зобов'язання із заборгованості, якщо інше не зазначено в кредитному договорі,
  • шкодити репутації,
  • зустрічатися без повідомлення та узгодження цієї зустрічі,
  • взаємодіяти з боржником і пов'язаними особами в разі, якщо людина знаходиться в лікарні, є недієздатною,
  • взаємодіяти більш ніж два рази на добу, крім випадків, коли ініціатива виходить від боржника (взаємодія з допомогою засобів зв'язку).

Щоб скористатися інструкцією зі спілкування з колекторами. потрібно відкрити сервіс,в головному меню натисніть «Допомога». Після цього оберіть кнопку «Як захиститися від колекторів». 

Нагадаємо, Рада ухвалила Закон,який  захищає боржників від колекторів.Крім того, як будуть карати колекторів за порушення прав боржників.

Також Інформатор писав, як захиститися від колекторів .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .

 

 

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.