"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Поки що така реклама розміщена лише на трьох локаціях
В Україні з'явилася перша "недоступна" реклама. Ця реклама буквально недоступна для людей із особливими потребами, оскільки розміщена у місцях, де її особливо складно прочитати таким людям.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на паблік Доступно.UA у Facebook.
"Ця реклама недоступна для людини на візку", - такий слоган розміщується на тимчасових рекламних постерах у туристичних локаціях найбільших міст України.
Реклама розміщена там, куди людям на візках важко дістатися через відсутність пандусів чи підйомників.
На кожному носії з недоступною рекламою є QR-код, який наведе користувача на сайт організаторів кампанії.
"Повина жителів українських міст належить до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дитячими візками, люди похилого віку, вагітні та люди з тимчасовими травмами", - каже громадський діяч та автор кампанії Дмитро Щебетюк.
При цьому, за його даними, лише 4% міської інфраструктури в країні є по-справжньому зручною та комфортною.
Організатори запропонували українцям взяти участь у кампанії та запропонувати варіанти локацій, де може "оселитися" недоступна реклама.
"Поділіться своїми варіантами", - запропонували організатори на Facebook.
Раніше Інформатор повідомляв, що Україна за рік пандемії піднялася на 17 позицій у глобальному рейтингу за індексом соціального прогресу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут .