"З вовками жити - по-вовчому вити. Це сувора реальність сучасного [Європейського] Союзу»
«Ватра» — пісня, яка почалась із пластового табору у 2018. Я тоді дуже хотіла потрапити на «Говерлю» — це була моя найбльша мрія! На ватрі ми грали у гру «горю — не чути», і коли я сказала: «горю за кимось ....» — ніхто не вибіг. Було ніяково, але тепер у нас є пісня!
Поки що така реклама розміщена лише на трьох локаціях
В Україні з'явилася перша "недоступна" реклама. Ця реклама буквально недоступна для людей із особливими потребами, оскільки розміщена у місцях, де її особливо складно прочитати таким людям.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на паблік Доступно.UA у Facebook.
"Ця реклама недоступна для людини на візку", - такий слоган розміщується на тимчасових рекламних постерах у туристичних локаціях найбільших міст України.
Реклама розміщена там, куди людям на візках важко дістатися через відсутність пандусів чи підйомників.
На кожному носії з недоступною рекламою є QR-код, який наведе користувача на сайт організаторів кампанії.
"Повина жителів українських міст належить до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дитячими візками, люди похилого віку, вагітні та люди з тимчасовими травмами", - каже громадський діяч та автор кампанії Дмитро Щебетюк.
При цьому, за його даними, лише 4% міської інфраструктури в країні є по-справжньому зручною та комфортною.
Організатори запропонували українцям взяти участь у кампанії та запропонувати варіанти локацій, де може "оселитися" недоступна реклама.
"Поділіться своїми варіантами", - запропонували організатори на Facebook.
Раніше Інформатор повідомляв, що Україна за рік пандемії піднялася на 17 позицій у глобальному рейтингу за індексом соціального прогресу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут .