«Косатка» — це символ єдиної сили у безмежному океані життя. У пісні герої клянуться ділити всі дні навпіл, не зважаючи на шторм, холод чи далекі міста. Їхня історія — про відданість і вміння залишатися поруч навіть тоді, коли між ними мости, моря і тисячі кілометрів.
Поки що така реклама розміщена лише на трьох локаціях
В Україні з'явилася перша "недоступна" реклама. Ця реклама буквально недоступна для людей із особливими потребами, оскільки розміщена у місцях, де її особливо складно прочитати таким людям.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на паблік Доступно.UA у Facebook.
"Ця реклама недоступна для людини на візку", - такий слоган розміщується на тимчасових рекламних постерах у туристичних локаціях найбільших міст України.
Реклама розміщена там, куди людям на візках важко дістатися через відсутність пандусів чи підйомників.
На кожному носії з недоступною рекламою є QR-код, який наведе користувача на сайт організаторів кампанії.
"Повина жителів українських міст належить до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дитячими візками, люди похилого віку, вагітні та люди з тимчасовими травмами", - каже громадський діяч та автор кампанії Дмитро Щебетюк.
При цьому, за його даними, лише 4% міської інфраструктури в країні є по-справжньому зручною та комфортною.
Організатори запропонували українцям взяти участь у кампанії та запропонувати варіанти локацій, де може "оселитися" недоступна реклама.
"Поділіться своїми варіантами", - запропонували організатори на Facebook.
Раніше Інформатор повідомляв, що Україна за рік пандемії піднялася на 17 позицій у глобальному рейтингу за індексом соціального прогресу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут .