Через надмірний шум власників автомобілів чи мотоциклів Рада пропонує не тільки штрафувати
Нардепи готуються розглядати законопроєкт №9564, який передбачає штрафи водіям авто та мотоциклів за надмірний шум від їх транспорту. У Верховній Раді планують штрафувати порушників до 34 тисяч гривень.
Ініціатором цієї ідеї виступив голова парламентської фракції "Слуга народу" Давид Арахамія. Згідно з даними, розміщеними на вебсайті Верховної Ради, законопроєкт перебував на розгляді у Комітеті з питань транспорту та інфраструктури з серпня 2023 року. Як повідомляє "РБК-Україна", законопроєкт включили до порядку денного парламентських засідань наприкінці лютого цього року і може бути розглянутий незабаром.
В основі документа лежить необхідність впровадження нових норм, спрямованих на зниження шкідливого впливу шуму на міське середовище та комфорт життя громадян. Зокрема, увага приділяється технічним виробам, які спричиняють підвищений рівень шуму, таким як "прямопотокові глушники" та "подвійні спортивні системи".
Згідно зі змістом законопроєкту, за перше порушення правил шумового режиму передбачений немалий штраф у розмірі 17 тисяч гривень (1 000 неоподатковуваних мінімумів доходів), а за повторне - 34 тисячі гривень (2 000 неоподатковуваних мінімумів доходів). Крім того, можна втратити водійські права до шести місяців у разі систематичних порушень.
Очікується, що цей закон буде розглянутий та прийнятий найближчим часом. Нардепи очікують, що це допоможе покращити стан безпеки та сприятиме зменшенню шуму на вулицях міст.
Нардепи фракції "Слуга народу" подали відповідний законопроєкт на реєстрацію 19 лютого. Він спрямований на розширення переліку реєстрів, які використовуються для фіксації порушень Правил дорожнього руху.
Автори законопроєкту стверджують, що під час практичного застосування системи виявлення правопорушень на дорогах виникає проблема відсутності необхідних відомостей для ідентифікації винних осіб.
У випадку, коли порушення правил зупинки, стоянки або паркування автомобілів зафіксовані за допомогою фотографування або відеозапису, інспектори використовують дані з Єдиного державного реєстру транспортних засобів. У разі необхідності, також використовуються дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань для ідентифікації відповідальних осіб.
Законопроєкт передбачає внесення змін до статей чотирьох статей Кодексу України про адміністративні правопорушення, що розширюють можливості встановлення відповідальної особи у справах про адміністративні правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху та безпеки на автомобільному транспорті.
Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.
Проєкт закону про мобілізацію, що прийнято у першому читанні, містить певну кількість каральних і заборонювальних норм. Які саме з них не мають бути прийняті та чого чекати у підсумку, розповідає політтехнолог Борис Тізенгаузен.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.