В Ощадбанку пояснили, як отримати кваліфікований електронний підпис

КЕП - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа

Ощадбанк
Ощадбанк про отримання кваліфікованого електронного підпису

Чоловік цікавиться можливістю створення кваліфікованого електронного підпису в Ощадбанку. Відповідний коментар клієнт залишив 25 травня під публікацією компанії. У фінустанові вказують, що тимчасово немає можливості оформити КЕП. 

Він користується послугами Ощадбанку. Однак його цікавить можливість створення кваліфікованого електронного підпису.

"Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) в Ощадбанку? Дякую", - цікавиться чоловік.

Реакція Ощадбанку 

В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що тимчасово в банку немає можливості оформити КЕП. 

"Тимчасово в банку немає можливості оформити КЕП. В той самий час у більшості зовнішніх систем можна верифікуватися за допомогою систем BankID або Дія.Підпис. У системах, які не надають можливості верифікації за допомогою систем BankID або Дія, можна оформити окремо підпис отримання хмарного та файлового підпису на базі АЦСК "Вчасно.КЕП". Механізм наступний - "Переходимо за вказаним посиланням"- Обираємо функцію "Отримати КЕП" - "авторизуємося за допомогою особистої електронної пошти"(У разі відсутності реєстрації в системі необхідно буде створити собі обліковий запис) - "Після входу в систему обираємо функцію «Отримати КЕП" - "Обираємо отримання КЕП для фізичної особи" - "далі верифікація особи за допомогою застосунку Дія, шляхом зчитування QR-коду" - "Після вдалої верифікації особи, необхідно ввести ОТП пароль, який надійде на номер телефону" -" Потім потрібно придумати PIN-код до створюваного КЕПу" - "отримання ідентифікатора хмарного КЕПу та файловий КЕП буде збережено у завантаженнях персонального комп’ютера", - розповіли в Ощадбанку. 

Ощадбанк про КЕП 

Правовий статус кваліфікованого електронного підпису (КЕП) визначений Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Згідно з Законом, КЕП - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Приналежність такого підпису певній особі має бути підтверджена сертифікатом, виданим КНЕДП.

КЕП являє собою цифрову послідовність, що додається до файлу, в якому зберігається електронний документ (може бути й окремим файлом). Цифрова послідовність КЕП формується шляхом обчислення криптографічних функцій над файлом електронного документа за допомогою особистого ключа користувача, який накладає підпис. Така послідовність однозначно відповідає змісту файлу та особистому ключу користувача завдяки характеру криптографічних функцій, що використовуються, і тому може виступати повноцінним свідоцтвом факту засвідчення електронного документа власним підписом користувача. КЕП забезпечує:

  • засвідчення того, що електронний документ підписаний саме тією особою, що зазначена;
  • неможливість для особи, яка створила підпис, відмовитися від факту підпису;
  • засвідчення того, що електронний документ не був змінений з моменту накладення підпису;
  • засвідчення часу, коли був створений документ за допомогою електронної позначки часу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube