В Армія+ військовим знов доступні квитки на потяги зі спецрезерву Укрзалізниці

Наразі триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки

Військові на Укрзалізниці
Військові на Укрзалізниці

Укрзалізниця відновила інтеграцію з Армія+ для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг і автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Також повернулася верифікація через Дія.Підпис для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів. Про це повідомила прес-служба Укрзалізниці 1 квітня. 

Військові знов можуть придбати квитки зі спецрезерву Укрзалізниці у національній програмі Плюси в застосунку Армія+. Минулого тижня ця можливість зникла через масштабну кібератаку на компанію, що тривала кілька днів. Нагадаємо, що Укрзалізниця першою доєдналася до Плюсів в грудні. За цей час зі спецрезерву військовослужбовці купили 15 600 квитків.

Мета національної програми підтримки військовослужбовців Плюси – об’єднати великі бізнеси й надавати захисникам і захисницям спеціальні пропозиції на товари та послуги. За 3 місяці пропозиціями в застосунку Армія+ скористалися вже 620 000 разів і заощадили на них понад 49 млн гривень. Крім Укрзалізниці, до програми долучилися логістична компанія Нова пошта з доставкою у прифронтові регіони за 1 гривню, мережі АЗК «Укрнафта», WOG та ОККО зі знижками на пальне й на свої кафе і маркет, а також інтернет-магазин ROZETKA зі знижками до 30%.

Загалом Укрзалізниця вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів: вже незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки. Вантажні сервіси Укрзалізниця планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді.

Кібератака на Укрзалізницю

23 березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.

24 березня в Укрзалізниці офіційно підтвердили факт таргетованої атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29 березня компанія відзвітувала про відновлення роботи всіх онлайн-сервісів із продажу квитків у штатному режимі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube