Укрзалізниця не відновила сервіси після кібератаки: яка ситуація з рухом поїздів та купівлею квитків

Каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками

укрзалізниця
Фото: Getty Images

Укрзалізниця продовжує відновлювати онлайн-сервіси, які не працюють після кібератаки на них 23 березня. Квитки, як і раніше, можна придбати виключно в касах, вони працюють в посиленому режимі. Коли відновиться повноцінна робота - поки невідомо. Рейси курсують за графіком.

Про це повідомила пресслужба УЗ. Наголошується, що компанія, зокрема, працює наразі з Кібердепартаментом СБУ, Державним центром кіберзахисту та ІТ-командою Київстару, яка вже проходила відновлення після масштабної атаки.

"У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами", - йдеться в повідомленні.

В УЗ зазначили, що каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками. Наприклад, у Києві 24 березня було відкрито 18 кас замість звичних 8. Всі поїзди продовжують рух чітко за графіком.

Збій в Укрзалізниці

Укрзалізниця 23 березня повідомила про глобальний збій у своїй IT-системі. Перестали працювати онлайн-сервіси.

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними. Водночас доступна функція повернення квитка. Усі, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можуть зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. УЗ обробить заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube