"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
Цей пісня для кожного, хто хоча б раз горів у пожежі почуттів, які виявилися лише ілюзією. Це твоє нагадування, що завжди варто обирати себе.
УЗ планує відновити євроколію на ділянці Рава-Руська — Держкордон
Укрзалізниця спільно з місцевою владою планує відновити євроколію на дільниці Рава-Руська — Держкордон як старт перспективного проєкту сполучення Львів — Варшава в межах програми президента України Володимира Зеленського "Велике будівництво".
Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.
Відповідний Меморандум про взаємодію та співробітництво у вівторок, 15 лютого, підписали члени правління УЗ, представники Львівської ОДА, Рава-Руської міської ради та Добросинсько-Магерівської сільської ради.
Початковим етапом реалізації проєкту стане виготовлення проєктно-кошторисної документації коштом обласного та місцевого бюджетів. Її орієнтовна вартість становить 4 млн грн.
"Меморандум передбачає реалізацію спільних заходів із відновлення європейської колії на дільниці Рава-Руська — Держкордон (Гребенне), що, у свою чергу, передбачає відновлення об’єктів інфраструктури та європейської колії шириною 1435 мм на дільниці Рава-Руська — Держкордон довжиною близько 8 км", - йдеться у повідомленні УЗ.
На цій дільниці необхідно буде виконати комплекс робіт, що передбачає капітальний ремонт колії європейського зразка та станційних колій, ремонт мостів, станційного переїзду та постів, а також будівництво пасажирської платформи й ремонт станційної будівлі.
За попередніми підрахунками, що можуть коригуватися техніко-економічним обґрунтуванням умов та засобів реалізації проєкту, на виконання цих робіт необхідно витратити понад 83 млн грн.
Як роз’яснили у Львівській ОДА, нині найкоротшим та найзручнішим залізничним сполученням (339 км) між Варшавою та Львовом є шлях через прикордонний перехід Гребенне – Рава-Руська.
"Проте ширина теперішньої залізничної колії між ст. Львів та ст. Рава-Руська становить 1520 мм, в той час, як ширина колії на дільниці Рава-Руська – Гребенне – Варшава – 1435 мм. Це зумовлює потребу у перестановці візків рухомого складу, або ж пересадку пасажирів, перевантаження вантажів, що і собі створює незручності для користувачів залізничного транспорту та створює технологічні перепони в організації злагодженого перевізного процесу", – прокоментували в облдержадміністрації.
Загалом же, плани програми «Велике будівництво» на цей рік включають побудову або оновлення 715 об’єктів в 24 областях України, заявив раніше координатор програми, заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко.