Укрзалізниця запускає флагманський потяг Київ – Чернівці: чому це добре

Подорожі Буковини стають комфортнішими

Флагманський потяг Укрзалізниці
Флагманський потяг Укрзалізниці

Поїзд №7/8 Київ – Чернівці став флагманським та отримав однойменну назву цього історико-географічного регіону. Про це 4 лютого повідомили в Укрзалізниці

Атрибутами флагманських поїздів є:

  • нові (випущені після 2021 року) або модернізовані вагони з відповідними зручностями (вакуумні туалети, сповивальні столики, кондиціонери, розетки);
  • додаткові елементи безпеки: відеонагляд у коридорі вагону, звукова сигналізація та тривожні кнопки у купе;
  • інклюзивний вагон у складі поїзда;
  • колекцій залізничний цукор-рафінад та вафельки "Артек";
  • фірмова назва та логотип з урахуванням історії поїзда й маршруту.

Флагманський поїзд №7/8 Київ – Чернівці “Буковина” відправляється зі станції Київ-Пасажирський о 20:13 та прибуває до кінцевої зупинки о 07:59. У зворотному напрямку: відправлення із Чернівців о 19:12 та прибуває до столиці України о 07:02. Графік цього флагманського поїзда зручний як для ділових, так і для туристичних подорожей до Чернівців та регіону, багатого на природні й історико-культурні пам’ятки.

Поїзд №7/8 Київ – Чернівці «Буковина» – це вже шостий флагманський поїзд.
Наразі також курсують: 

  • №15/16 Харків – Ясіня «Лесь Курбас»
  • №17/18 Харків – Ужгород «Сковорода»
  • №79/80 Дніпро – Львів «Січеслав»
  • №91/92 Київ – Львів «Леополіс»
  • №105/106 Київ – Одеса «Чорноморець»

Укрзалізниця оновила застосунок та додала до нього багато нових можливостей

Укрзалізниця оновила власний застосунок та додала до нього нові функції.

  • Шеринг квитків між акаунтами. Створюйте профіль пасажира, для якого купуєте квиток, вказавши його ПІБ та номер телефону (на який зареєстрований акаунт). Придбаний квиток автоматично зʼявиться в акаунті пасажира, а обіймашки за подорож будуть нараховані йому. Важливо: перевірте, чи збігаються вказані вами дані з інформацією в акаунті пасажира — система автоматично перевіряє відповідність.
  • Додаткова персоналізація. Тепер у вашому акаунті можна вказати дату народження та стать. Це потрібно, щоб Укрзалізниця могла в перспективі персоналізувати вітання для вас в особливі і святкові дні.
  • Обіймашки за дитячі квитки. Батьки, які подорожують із дітьми, отримуватимуть обіймашки за кожен придбаний дитячий квиток. Бо сімейні подорожі завжди варті додаткової підтримки!
  • Зручна навігація в програмі лояльності "Залізні друзі". Укрзалізниця впровадила категорії, які полегшують пошук пропозицій. Серед них як традиційні, так і спеціальні підбірки: Дітям, Дозвілля, Здоровʼя.
  • Бізнес ветеранів — пропозиції від захисників та ветеранів, які розвивають власну справу.
  • Зроблено в Україні — бренди, що виробляють продукцію та працюють усередині країни.

Оновлюйте застосунок Укрзалізниці за посиланням

Обіймашки від УЗ за кілометри

Учасником програми «Залізні друзі» може стати кожен зареєстрований користувач мобільного застосунку Укрзалізниці. Обіймашки генеруються автоматично щоразу, коли подорожуєте залізницею та використовуєте квитки, придбані у мобільному застосунку. В рахунок йдуть квитки всіх пасажирів, які куплено через профіль.

  • за кожен 1 км подорожі у вагоні плацкарт або 2 класі регіональних поїздів — нараховується 1 обіймашка,
  • за кожен 1 км подорожі у вагоні купе, міжнародному RIC, або 2-м класом «Інтерсіті+» або 1 класі регіональних поїздів — нараховується 2 обіймашки,
  • за кожен 1 км подорожі у вагоні СВ, або 1-м класом «Інтерсіті+» — нараховується 3 обіймашки.

Перевізник нагадав основні правила, при порушенні яких обіймашки можуть не нараховуватись: 

  • На момент купівлі квитка профіль користувача в застосунку має бути заповнений;
  • Імʼя та прізвище користувача мають бути заповнені у відповідних графах профілю, а не навпаки: «Григорій» треба писати у графі «імʼя», а «Многогрішний» - у графі «прізвище», а не навпаки. Якщо імʼя та прізвище користувача переплутані місцями, це унеможливлює автоматичне розпізнавання користувача системою та відповідне нарахування обіймашок;
  • Імʼя та прізвище користувача в застосунку мають на 100% сходитися з імʼям та прізвищем, вказаними у квитку: якщо в профілі буде написано «Григорій», а у квитку - «Гриша», то система не зможе розпізнати користувача і нарахувати обіймашки;
  • Імʼя та прізвище користувача в застосунку та у квитку мають бути написані однаково - або кирилицею і там, і там, або латиницею в обох випадках.

Обіймашки в акаунті користувача нараховуються після завершення поїздки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube