"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Для уникнення спроб перепродажу квитків УЗ змінює процеси їх придбання
Укрзалізниця блокує у своїх системах "перекупщиків", які масовано скуповують квитки для перепродажу. Під загрозою облікові записи тих користувачів, які купують квитки для 10 та більше осіб протягом тижня.
У пресцентрі пояснили, що мобільний додаток "Укрзалізниці" має понад мільйон активних користувачів і 98% з них купують не більше 5 квитків на тиждень. Але є окремі користувачі, котрі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків.
При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів. Для уникнення спроб перепродажу квитків (а оголошення про таке можна знаходити на різноманітних онлайн-платформах) УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів”.
Згідно з повідомленням УЗ, це можуть бути акаунти користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня).
"Нагадаємо, згідно Правил перевезення пасажирів, якщо є потреба оформити групу у 10+ осіб – такі поїздки оформлюються як групові замовлення", - зауважають в УЗ.
Крім цього, підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика "перекупщиків", які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).
Оформлювати групове замовлення за правилом та використовувати застосунок для власних подорожей з родиною та друзями. Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть на номер: 0 800 503 111, оперативно розберемося.
Також в пресцентрі УЗ нагадали, що вони створили ресурс для придбання групових квитків.
"Укрзалізниця" оновила свій застосунок і відтепер українці під час подорожі зможуть обирати кращі варіанти пересадок, а також змінювати своє місце прямо в дорозі.
Як повідомляє перевізник, на пересадку між поїздами даватимуть щонайменше 20 хвилин, щоб пасажири мали час зорієнтуватись на станції.
Максимальний час у дорозі дорівнюватиме 36 годин. А пересадки, які вимагатимуть більшого часу в дорозі, не пропонуватимуться пасажирам. В УЗ пояснили, що при виборі цієї опції пересадки, пасажир купує два квитки на різні частини маршруту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.