ПриватБанк заблокував картку через підозрілий переказ: що робити клієнту

Читать на русском

Представник ПриватБанку рекомендує звернутися до служби підтримки

Читать на русском
ПриватБанк заблокував картку
ПриватБанк заблокував картку

Представник ПриватБанку рекомендує звернутися до служби підтримки

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому випадку. 

“Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а так як я знаходжусь за кордоном я не маю такої можливості. Получається щоб користуватись рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк песплатно користується моїми коштами”, - написав Володимир Присяжнюк.

Представник ПриватБанку відповів наступне: Іноді по рахункам клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження. Для того, щоб Банку переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, в даному випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції. 

Як раніше повідомляв Інформатор, нещодавно ПриватБанк повідомив, що буде списувати борги по кредитах, якщо рахунки будуть закриватися примусово. Такі повідомлення українці отримали на пошту та в додатку Приват 24.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.